عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
بیانات حجت‌الاسلام غلامعلی عباسی فردویی، درباره مقام حضرت معصومه(س):
بزرگان فرموده‌اند این که حضرت معصومه(س) کوری را بینا کرد و یا فلجی را شفا داد از کرامات کوچک ایشان است! اینها کارِ دوستان اهل بیت مثل میرزای قمی و شیخ صدوق است! اگر خواستید کرامتی را نقل کنید این حوزه علمیه عظیم قم را بگویید که به برکت حضرت در طول12 قرن در تمام دوران‌ها و زمان‌ها گوهرهای تابناکی داشته است...
برای حضرت معصومه(س) کراماتی نقل شده که بسیار شنیدنی است و البته بزرگان فرموده‌اند این که حضرت معصومه(س) کوری را بینا کرد و یا فلجی را شفا داد از کرامات کوچک ایشان است! اینها کارِ دوستان اهل بیت مثل میرزای قمی و شیخ صدوق است!
اگر خواستید کرامتی را نقل کنید این حوزه علمیه عظیم قم را بگویید که به برکت حضرت در طول12 قرن در تمام دوران‌ها و زمان‌ها گوهرهای تابناکی داشته است.
بنده شخصاً به حضرت آیت‌الله العظمی تبریزی (ره) عرض کردم کرامتی از حضرت معصومه(س) برایم نقل کند که ایشان جریانی را برایم نقل کردند و گفتند: در دوران طلبگی، بنده در مدرسه فیضیه حجره‌ای داشتم و حدود سه شبانه روز چیزی برای خوردن گیر نیاوردم حتی یک لقمه نان!
زیارت حضرت معصومه(س) رفتم و قضیه را برای حضرت بازگو کردم. وقتی خواستم از حرم خارج شوم شخصی بنده را صدا زد برگشتم دیدم یکی از همشهری‌هایم است. به من گفت: آشیخ جواد، من از تبریز مقداری پول برایت آوردم. وقتی پول را به بنده داد به حضرت عرض کردم: خانم چقدر زود تقاضای بنده را جواب دادید!!
منبع : فارس
212113

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین