عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵
نشست مشترک مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با مدیران رادیو قرآن برگزار و مقرر شد مرحله نیمه‌نهایی و نهایی سی‌‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به صورت زنده از رادیو قرآن پخش شود.
عقیق: حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به همراه حجت‌الاسلام علی مقنی، دبیر ستاد عالی مسابقات بین‌المللی قرآن ضمن حضور در شبکه رادیویی قرآن و دیدار با احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه، محمدهادی صلح‌جو مدیر گروه اطلاع‌رسانی و محمد سلیمی مدیر گروه تلاوت و محافل در مورد چگونگی پوشش با کیفیت مسابقات قرآن، بحث و تبادل نظر کردند.

براساس این گزارش، در این نشست مقرر شد رادیو قرآن مرحله نیمه نهایی مسابقات را از محل هتل هما همچنین، مرحله نهایی را از محل مصلای امام خمینی(ره) به صورت زنده پوشش دهد.

علاوه بر رادیو قرآن، شبکه رادیویی تلاوت نیز در پخش تلاوت‌های این دوره از مسابقات همراه شنوندگان ارجمند خواهد بود. برگزاری مسابقات ویژه شنوندگان رادیو قرآن از جمله اتفاقات زیبایی است که هر روز هدایای ارزشمندی به برگزیدگان ارائه می‌شود.

امسال مسابقات با تغییرات جذابی همراه خواهد بود تا شنوندگان و حاضران در سالن مسابقات از تماشای رویداد بزرگ قرآنی بهره و لذت کافی را ببرند. غرفه روابط عمومی رادیو قرآن نیز در مصلای امام خمینی(ره) مستقر و پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین