عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
آیت‌الله نوری همدانی:
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات گفت: علما قبل از آن که دشمنان مردم را از اسلام و ایران و شیعه بترسانند واقعیت‌ها را از طریق ابزارهای مختلف رسانه‌ای به مردم جهان بگویند.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی دیدار کرد در این دیدار آیت‌الله نوری همدانی دشمن‌شناسی را یکی از نیازهای تبلیغ دین برشمرد و اظهار داشت: علمای دین باید حوادثی که در زمان‌های مختلف رخ داده را رصد و خودشان را مجهز کنند تا قدم‌هایی برای پیشرفت اسلام و مبارزه با دشمن بردارند.

وی افزود: مسلمانان باید بدانند که در دنیا چه خبر است و قضاوت‌ها چگونه است و در برابر جریان‌های مقابل چه وظایفی به عهده دارند.

آیت‌الله نوری همدانی حادثه تروریستی نیوزلند را ادامه پروژه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در راستای اسلام هراسی دانست و اظهار داشت: لازم است علمای دین قبل از آنکه دشمنان، مردم را از اسلام و ایران و شیعه بترسانند، واقعیت‌ها را از طریق ابزارهای مختلف رسانه‌ای به مردم جهان بگویند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: مسلمانان باید در برابر پیروان سایر ادیان مجهز، بیدار و هوشیار باشند.

آیت‌الله نوری همدانی وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی را در بیدارکردن مردم، مهم دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در زمینه دشمن شناسی، بیانات مهمی دارند و این برای ما درس خوبی است که دوست و دشمن را بشناسیم تا بهتر در مسیر تبیین اسلام ناب گام برداریم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین