عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
حاج حسین یکتا:
حاج حسین یکتا، راهیان نور را دانشگاه انسان‌سازی برای تربیت سربازان امام زمان دانست و گفت: وظیفه اصلی امروز جوانان عملیاتی کردن نقشه راه انقلاب اسلامی برای تداوم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
عقیق:حاج حسین یکتا، از راویان برجسته دوران دفاع مقدس، در گفتگویی در اهواز، با اشاره به ویژگی‌های بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری، اظهارداشت: کمک خواستن از جوانان برای یاری‌رساندن به دین خدا و تحقق اهداف انقلاب اسلامی از ویژگی‌های مهم گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وظیفه جوانان در این مسیر عملیاتی کردن نقشه راه انقلاب اسلامی برای تداوم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

این راوی دفاع مقدس در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، راهیان نور را یک فناوری و گنج پنهان دانست و خاطرنشان کرد: راهیان نور جنگ نیست بلکه گنجی است که با نگاه به نبرد آخرالزمانی و با نگاه مأموریت انقلاب اسلامی تأثیر بالایی دارد. هیچ عرصه‌ای همانند راهیان نور برای انقلاب اسلامی کادرسازی نکرده است.

وی با بیان اینکه راهیان نور دانشگاه انسان‌سازی برای تربیت سربازان امام زمان است، افزود: راهیان نور یک دانشگاه علمی است که نقطه اتصال گام اول انقلاب به گام دوم انقلاب اسلامی است؛ چراکه اعتقاد ما این است شهدا ما را به سیدالشهدا می‌رساند و دریچه‌ای باز می‌شود تا برای ظهور آماده شویم.

یکتا با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی مقدمه ظهور و تشکیل حکومت مهدوی است، خاطرنشان کرد: برای تحقق این منظور باید در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی از مظاهر و ابزارهای خطرناک ضد فرهنگی دوری کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین