عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کتاب مهر بیکران نوشته محمد حسن شاه آبادی چهره حقیقی و مهربان حضرت امام زمان (عج) را نشان می‌دهد و تمام شبهات مربوط به خشونت بیش از حد حضرت مهدی (عج) را رد می‌کند.
عقیق: برخی در مورد قتل و کشتار در دوران ظهور افراط می‌کنند و از امام مهدی (عج) و یارانش چهره‌ای خشن ارائه می‌دهند، آنان به روایاتی استدلال می‌کنند که در آن‌ها به کشته شدن بیشتر مردم و اینکه از کشته‌ها، پُشته ساخته می‌شود و جوی خون جاری می‌شود، اشاره شده است.

در احادیثی که از طریق اهل سنت رسیده است، خونریزی‌های زیاد و وحشتناک ذکر شده است، برای مثال یوسف بن یحیی شافعی در کتاب «عقد الدرر» روایتی را از امیرمؤمنان (ع) درباره حوادث روم نقل می‌کند و می‌گوید: «پس مسلمانان، سه تکبیر می‌گویند و مانند ریگ و شن‌های روانی که از بلندی‌ها فرو می‌ریزند، داخل (روم) می‌شوند و در آنجا ۵۰۰ هزار جنگجو را می‌کشند و غنائم و اموال را به طور مساوی تقسیم می‌کنند و به هر یک از آنان صدهزار دینار و صد کنیز و یا غلام می‌رسد. (این روایت مشکل سندی دارد و از نظر محتوا قابل اعتماد نیست)

کتاب مهر بیکران نوشته محمد حسن شاه آبادی چهره حقیقی و مهربان حضرت امام زمان (عج) را نشان می‌دهد و تمام شبهات مربوط به خشونت بیش از حد حضرت مهدی (عج) را رد می‌کند.

مهر بیکران با زیر عنوان نگاهی به رأفت امام زمان (عج) از ۳ فصل تشکیل می‌شود و حتی به لطف و رأفت حضرت مهدی (عج) در دوران پیش از ظهور نیز اشاره می‌کند.

تمام مطالب ذکر شده در کتاب مهر بیکران برگرفته از احادیث معتبر شیعه است و متن و منبع تمامی احادیث در کتاب ذکر شده است.

مهر بیکران در قطع رقعی با قیمت ۸,۵۰۰ تومان و در ۹۸ صفحه از انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین