عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
همزمان با ایام ماه رجب شهر اهواز میزبان پیکر مطهر ۱۰۰ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس می‌شود.
عقیق:همزمان با ایام ماه رجب و در آستانه ولادت فرخنده و خجسته حضرت امام مجمدتقی جوادالائمه(ع) پیکر مطهر 100 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس دوران دفاع مقدس به خاک وطن باز می‌گردد.

آئین استقبال از پیکر مطهر این شهدای گلگون‌کفن ساعت 10 صبح روز شنبه 25 اسفند ماه امسال در اسکله بندر خرمشهر برگزار می‌شود.

در آئین استقبال از پیکر مطهر این شهدا جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، همچنین مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار حضور می‌یابند.

جمع زیادی از زائران سرزمین نور نیز در آئین استقبال از پیکر پاک این 100 شهید تازه تفحص شده در مرز شلمچه حضور خواهند یافت و شهدای وطن را در بر می‌گیرند.

پیکر مطهر این شهدای والامقام در استان بصره و استان میسان عراق و مناطق عملیاتی زبیدات، منطقه عملیاتی شلمچه، منطقه عملیاتی کتیبان و عمیات جزایر اروند تفحص شدند.

پس از برگزاری آئین استقبال در مرز خرمشهر پیکر مطهر پیکر مطهر 100 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به شهرستان اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی منتقل می‌شوند.

پس از ورد به اهواز، پیکر مطهر پیکر مطهر 100 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به معراج شهدای این شهر منتقل می‌شوند تا چند روزی میهمان اهوازی‌های میهمان‌نواز باشند.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین