عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
حجت الاسلام والمسلمین عالی در خمینی شهر:
کارشناس مذهبی با اشاره به این که دولت هرجا بودجه کم می آورد از فرهنگ می زند، گفت: تمام فیلمهای هالیوود هدف دار است و برای ضد اسلام و شیعه تولید می شود؛ یهود مانند دولتمردان ما نیست هر کجا بودجه کم می آوریم، از فرهنگ می زنیم و کم می کنیم .
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی، صبح امروز در دارالقرآن اهلبیت (ع) شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در روایات متعددی  آمده که حیرت و سردرگمی در دوران غیبت برای مردم به وجود خواهد آمد و بسیاری از مردم دچار سردرگمی می شوند، غیر از کسانی که اخلاص دارند.

وی با بیان اینکه شیطان در صدد است دائما باورهای دینی را از افراد بگیرد، عنوان کرد: شیطان تخیلی نیست و لشکرهای فراوانی دارد و در طول تاریخ نیز بر علمش افزوده شده است .

کارشناس دینی افزود: شیطان از جهاتی شبیه جن است و همان طور که علم انسان پیشرفت می کند، شیاطین نیز علمشان در حال پیشرفت است، اما نه به اندازه انبیاء؛ تحقیقات نشان می دهد جنیان هزار سال پیش با اجنه کنونی تفاوت بسیاری دارند و پیچیده ترین فریب ها را به کار می بندد.

وی بیان داشت: شیطان که از نوعی جن است، هر چه تیر در کمان دارد در دوران آخرالزمان رها می کند، با توجه به این مطلب در زیارت سرداب مقدس آمده که  میراث انبیاء گذشته مثل صبر ایوب و کمالی که در موسی بود و جمال یوسف در امام زمان وجود دارد و هم آثار انبیاء مانند انگشتر حضرت سلیمان، عصای موسی، پیراهن یوسف و لباس پیامبر همه در دست ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی ادامه دارد: حضرت مهدی(عج) شیشه عطری است که تمام صفات انبیاء و اولیای الهی در ایشان جمع است و دلیل اینکه مواریث تمام انبیاء در دست ایشان است، این که در آخر الزمان آن قدر شرک ونفاق در هم پیچیده است که امام زمان(عج) برای برخورد با آن به تمام آن ابزارها نیاز دارد و این دوران، دوران  سختی برای مومنین خواهد بود.

وی هشدار داد: یهود با ثروت های نجومی،  با ابزار هنر فرهنگ دنیا را به دست گرفته است؛ هالیوود غول رسانه ای غرب است و هفت کمپانی  کنار هم قرار دارد و سالانه ۶۰۰فیلم تولید می کند و به دنیا ارائه می دهد و دو عنصر هرزگی وخشونت باعث جذابیت آن شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی، رؤسای این هفت شرکت را  یهودی معرفی و عنوان کرد: آنها حتی یک فیلم خنثی ندارند و تمام فیلمهایشان هدف دار است و برای ضد اسلام و شیعه  تولید می شود؛ یهود مانند دولتمردان ما نیست هر کجا بودجه کم می آوریم، از فرهنگ می زنیم و کم می کنیم .

وی اذعان کرد: متاسفانه زمانه به سمتی حرکت کرده است که حتی کسانی که دم از حجت ابن الحسن(عج) می زنند نیز به آن فرهنگ مبتذل مبتلا شده اند.

کارشناس دینی یادآور شد: پدر و مادر باید فرزند را تربیت کنند، ولی در کمال تاسف فضای تربیت کننده فرزندان شده و به جای اینکه والدین همراه اول فرزندان باشند، گوشی ها همراه اول فرزندان شده اند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین