پایگاه اطلاع رسانی هیات‌ها و محافل مذهبی
۱۱:۲۵

۱۳۹۲/۰۴/۳۰

گزارش تصویری/ فلافلی های اطراف مسجد ارک

کد خبر : ۱۰۴۱۹
عقیق: بدون شرح



























گزارش خطا

ارسال نظر
captcha
نظرات شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اين دگه آخرسوءاستفاده است....متاسفم
علی سعادت
چه سو استفاده ای ؟ - چه تاسفی ؟
اشکال داره که مردم در این وضعیدت اسف بار اقتصادی دنبال پول حلال باشند
محمد
چه سو استفاده ای؟
احتمالا مشکل داری
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
بخدا گناهه این وقت روز این عکسها رو زدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
دلم خواست
هیسسس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
منم میخوااااااااااااااام . خواهشا این عکسارو بعد افطار بذارین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
عقیق دمت گرم...حال دادی...
درخواست
|
Finland
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
اين عكس ها واسه پارساله

كاش خودتون امسال ميرفتيد و عكس مي گرفتيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
اسم کوچه رو هم بنویسید
سيد
كوچه محمود خاني
حسین لشگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
خدا خیرشون بده
این هم یجور خدمت به خلق الله
ناشناس
اين چه خدمتي هست
همش آشغاله!!!
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آخ آخ آخ آخ آخ آخ.
چند تااااااااااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
واي
هنوز هم از اينجور دوغها هست
ديوانه اين دوغهام
zhila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
منم میخوام /بچه ها دوووووغاشوووو عاشقششششم
شقایق
|
Germany
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
...این اشغالارو میخورن مریض میشن بد میگن ماه رمضون بهمون فشار اورده
احسان
خولبتو نخور
بجاش شیر پاکتی بخر بخور!
ناشناس
شیر پاکتی از اینا هم اشغال تره!
از یه کارشناس تغذیه بپرس ببین چی بهت میگه
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
آدرس دقیقش رو بفرستید .
meysam
|
Mexico
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
وای این دوغارو بچسب که آدم دلش میخاد صدتاشو یه جا بره بالا
Melika
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
اتفاقا وقتى ميرى بازار بزرگ خسته و گشنه كه از خريد بر ميگردى خيلى ميچسبه واى من عاشق فلال
فل كثيفاى اونجام.......شما پسرام انقد كلاس نزارين كه كثيفه،ما دخترا با اين كه از شماها خيلى تميز تر و وسواسى تر هستيم بازم دوس داريم فلافل اينجوريو
sahar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بابا اینا که خوبه.برو میدون ازادی رو ببین حالت از هرچی فلافلو سوسیسه بهم میخوره.
مهدی
|
Germany
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
منم میخام . خیلی خوشمزه هستن
شهاب
|
Germany
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
فلافل جنوب واقعاخوشمزست واقعا عالیه اما بهداشتی وتمیز وازجای مطمئن
rana
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
فلافلاش میگه بی منو بخوووور
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
من تو اهواز از این فلافل ها خوردم تا سه روز حالم خراب شد ولی لامصب خیلی خوشمزه بودن!!!!
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
عجب بازار گرمي كردني
شبير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
واقعا قبل از افطار ديدن اين تصاوير عذاب اليمه
تجربه كردم كه مي گم D:
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
یاد اهواز افتادم عجب فلافل هایی دارن خدایش خیلی بامزه هست. دمت گرم حال کردم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
این عکس ها مال پارسال هست. امسال این دکه ها رو تعطیل کردن (شکر خدا!)
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقا این لینکو از سحر تا افطار غیر فعال کنید!!!
تريلر
|
Germany
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
با سلام .من فدايى اين دوق هام و فلافل ها و سوسيس ها.
تريلر
|
Germany
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
البته بالينك صادق موافقم
  • پربازدیدها
  • تازه ها