عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
گفت وگوی عقیق با مداحی که علی نژاد را رسوا کرد
اما این بار گویا ماجرا فرق دارد. بیشتر کامنت ها در حمایت از آن مرد جوان است. لحن و بیان مودبانه و آرام جوان بیشتر از همه چیز به دل مخاطبان نشسته است. حتی کاربرانی که به حجاب هم اعتقادی ندارند به لحن بی ادبانه آن خانم معترضند و انتشار کلیپ را اشتباه می دانند . واکنش ها متفاوت تر از آن چیزی است علی نژاد انتظار دارد تا جایی که او را وادار به پاسخ می کند
عقیق: جوانی با محاسن مشکی و سوار بر پژوی 405 در حال صحبت با خانمی است که ما فقط صدایش را می شنویم. کلیپی با این محتوا در صفحه اینستاگرام مسیح علی نژاد منتشر می شود . دخترک ذوق زده از اینکه با خوراک تازه اش می تواند همچنان به فضاسازی تبلیغاتی اش ادامه دهد ، می نشینید به تماشای واکنش های مخاطبانش. اما این بار گویا ماجرا فرق دارد. بیشتر کامنت ها در حمایت از آن مرد جوان است. لحن و بیان مودبانه و آرام جوان بیشتر از همه چیز به دل مخاطبان نشسته است. حتی کاربرانی که به حجاب هم اعتقادی ندارند به لحن بی ادبانه آن خانم معترضند و انتشار کلیپ را اشتباه  می دانند . واکنش ها متفاوت تر از آن چیزی است علی نژاد انتظار دارد تا جایی که او را وادار به پاسخ می کند و با پست دیگری سعی می کند اینطور القاء کند که رفتار مودبانه این فرد تاکتیکی در برابر مخالفان حجاب است.
قصه به همین جا ختم نمی شود. 
با انتشار یادداشت توضیحات ان ماجرا در سایت عقیق، مشخص می شود آن جوان یکی از مداحان کشور است .
حاج میثم نادی در توضیحات اتفاق آن روز  ، روشن می کند که قصه صرفا اعتراض به بدحجابی نبوده ، بلکه این خانم که از همسایه های این مداح است با سگ گردانی در محل ، موجب مزاحمت برای همسایگان می شده و بارها نیز از سوی اهالی محل مورد اعتراض واقع شده بود.
روشن شدن اصل ماجرا اما ، جز رسوایی برای بوق های تبلیغاتی دشمن نداشت.
چند روز پس از این اتفاقات میزبان این مداح اهل بیت در دفتر عقیق بودیم تا توضیحات بیشتر را رو در رو از خودش بشنویم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Czech Republic
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
1
پرچمت والاست
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین