عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
یادداشت مداح اهل بیت در پی انتشار فیلم امر به معروفش در صفحه مسیح علی نژاد
چندی پيش ذاکر اهل بیت حاج ميثم نادی به خانمی بی حجاب كه با سگ آرامش اهالی محل را بهم زده بود، تذكر اخلاقی داد كه با واكنش عجيب اين فرد روبرو شد. ويدئوی اين ماجرا به تازگی در صفحه اينستاگرام مسیح علی نژاد منتشر شد. اين ذاكر اهل بيت در يادداشتی برای عقيق ماجرا را شرح داد
عقیق: چندی پيش ذاکر اهل بیت حاج ميثم نادی به خانمی بی حجاب كه با سگ آرامش اهالی محل را بهم زده بود، تذكر اخلاقی داد كه با واكنش عجيب اين فرد روبرو شد.
ويدئوی اين ماجرا به تازگی در صفحه اينستاگرام  مسیح علی نژاد منتشر شد. اين ذاكر اهل بيت در يادداشتی برای عقيق ماجرا را شرح داد كه می توانيد در ادامه بخوانيد:




هوالعزیز

بی تردید کسانی که گفتند پروردگار ما خداست سپس[در میدان عمل بر این حقیقت]استقامت ورزیدند،فرشتگان بر آنان نازل میشوند[و میگویند]مترسید و اندوهگین نباشید و شما را به بهشتی که وعده میدادند،بشارت باد(فصلت ۳۰)

فیلمی از حقیر در پیج یک وطن‌گریز منتشر شد که بازتاب پیدا کرد.در این باره چند نکته خالی از لطف نیست:

تاریخ اتفاق۲۹مهربود و ایام منتهی به اربعین.انتشار آن پس از ۳ماه و در ایام فاطمیه،نقطه هدف اسلام‌ستیزان را نشان میدهد. 2⃣طبق روال تحریفی دشمنان دین،اصل ماجرا تعمدا پنهان مانده.اصل موضوع سگ‌گردانی همسایه در مجتمع مسکونی بود که برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت دارد. به روشهای مختلف(نامه، از جانب مدیر مجتمع و...)تذکر داده شد اما با بی‌توجهی ایشان همراه بود.جالب است که این روزها حادثه سگ #لواسان هم معروف شده است!

آن روز با توهینهای همسایه،ناگزیر به تماس با پلیس شدم که قبل از رسیدن مامور،ایشان مجتمع را ترک کرد.گزارش مکتوب پلیس موجود است.مامور محترم تاکید بر شکایت داشت اما..

اما در سالهای نوکری اهل بیت از مادرمان فاطمه الزهرا(س)آموخته‌ام:"الجار، ثم الدار"(اول همسایه بعد خانه).به مدیر مجتمع عرض شد به حرمت همسایگی از ادامه حقوقی مسیر(علیرغم حق قانونی)صرفنظر میکنم اما تذکر دهید؛تذکر دادند و همچنان بی‌توجهند!

حالا پس از انتشار فیلم:

۱.در کامنتهای پیج خانم علی‌نژاد اثبات شد که ایرانیان علیرغم سلایق متنوع،اما ملتی بافرهنگ و بیدار هستند و فرق زشت و زیبا را به خوبی میدانند؛حتی اگر #قلم_به_دلار بخواهد با تحریف و تقطیع موجب تحریک مردم شود.از هموطنانی که ابراز محبت داشتند،سپاسگزارم.

۲.امام صادق(ع) فرمود:"نحن ابناءالدلیل"(ما فرزندان منطق و دلیل هستیم).با عمل به این توصیه نمیگذاریم خواب دشمنان برای ایجاد اختلاف در کشور تعبیر شود.

۳.از اربابم حسین(ع) آموختم:"ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی، فیاسیوف خذینی"(اگر اسلام با کشتن من پایدار میماند،پس ای شمشیرها مرا دریابید).وقتی مدافعان حرم برای دفاع از حریم اسلام جان میدهند،گذشتن از آبرو که هیچ است.

۴.کامنت یک هموطن ذیل پیج این خانمِ وطن‌گریز جالب بود:همین مردی که الان داخل ماشین به این خانم تذکر میدهد،اگر پای جنگ در میان باشد،برای دفاع از امثال او پیشگام خواهد بود... کلام آخر: هیچ ادعایی ندارم؛نوکری روسیاه در بارگاه آقایم حسین(ع)هستم و از"ستارالعیوب"میخواهم عیبهایم را بپوشاند اما عرض میدارم که در راه ادای تکلیف تا پای جان ایستاده‌ایم و هیچ ترسی به دل راه نخواهیم داد.چه در ماجرای اختلاس و #ولنگاری_اقتصادی،چه در ماجرای بی‌عفتی و #ولنگاری_فرهنگی.جامعه مداحان در حمایت از رفع مشکلات اقتصادی مردم نیز تمام قد ایستاده و هزینه‌هایش را هم نوش جان میکند. دینداران بدانند دشمن میخواهد با تغییر جای معروف و منکر و با تهدید انتشار فیلم،جامعه را از نشانه‌های ایمان تهی کند.یادمان باشد همه با هم برادر و خواهریم و باید با دلسوزی نسبت به یکدیگر،بر زبان منطق در انجام واجبات اصرار ورزیم.

حسبناالله و نعم الوکیل

میثم نادی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
0
0
عجب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
0
0
الکی
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین