عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
قائم مقام سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت:‌از ظرفیت حداکثری سازمان برای اکران بیلبوردهای ایام فاطمیه در دهه دوم استفاده می‌کنیم.
عقیق:سیدمجتبی موسوی قائم مقام سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حاشیه همایش نقش رنگ در منظر شهری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال هستیم و به رسم همه ساله به پیشواز برنامه‌های نوروزی می‌رویم 4 دوره رویداد بهارستان برگزار شده است و امسال در سه بخش دیوارنگاری، هنرهای محیطی، هنرهای شهری در بهارستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آثار به دبیرخانه رسیده است، گفت:‌آثار توسط شورای هنری رویداد بهارستان داوری می‌شود و هنرمندان منتخب آثار خود را در اسفند و بهمن امسال در تهران اجرایی می‌کنند.

قائم مقام سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت:‌مدام تکرار می‌شود تهران رنگ ندارد و خاکستری است و امسال تأکید بر استفاده از رنگ داریم و شعار هم بهارستان رنگین تهران است.

وی همچنین ادامه داد: فراخوانی برای هفت‌سین‌های حجمی داده‌ایم و به محض ارائه آثار برترین‌ها انتخاب و در 30 نقطه شهر نصب می‌شود.

موسوی در خصوص نقاشی‌های دیواری گفت: فراخوانی هم در این باره داده‌ا یم که در پایان اسفند سال جاری به اجرا در می‌آیند.

وی در خصوص برنامه‌های شهرداری برای ایام فاطمیه گفت: از ظرفیت سازه‌ها و بیلبوردهای شهری استفاده می‌شود. این ایام مقارن با دهه فجر شده و طرح‌ها به طور همزمان اجرا می‌شوند.

موسوی افزود: در حال حاضر در دهه اول تبلیغات کمتر بوده اما ظرفیت حداکثری تبلیغات در دهه دوم فاطمیه اکران می‌شود.



منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین