عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
مدیر رادیو قرآن ضمن تشریح برنامه‌های رادیو قرآن در دهه فجر به پخش ۱۰ شاهکار تلاوت برای اولین‌بار از این شبکه رادیویی اشاره کرد.
عقیق:طی نشستی با حضور احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن برنامه‌های این شبکه رادیویی در ایام دهه فجر برای خبرنگاران تشریح شد.

در این نشست ابوالقاسمی به برنامه انقلاب آیه‌ها اشاره کرد و گفت: این برنامه شنبه تا جمعه از ساعت ۸:۵۰ تا ۱۰ به روی آنتن می‌رود، همچنین برنامه بانوی انقلابی روزهای شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲:۲۵ به بررسی ویژگی زنان قرآنی می‌پردازد.

وی ادامه داد: قصه‌های انقلاب عنوان دیگر برنامه رادیو قران در دهه فجر است که در طول هفته از ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود. همچنین «۴۰۵۷» عنوان برنامه‌ای است که در آن دستاوردهای قرآنی استان‌ها در روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۵ دقیقه به مدت ۱۰۰ دقیقه پخش می‌شود. رهاورد هم عنوان دیگر برنامه رادیو قرآن است که روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۵ و ۱۵ پخش خواهد شد.

وی از پخش برنامه انقلاب قرآنی خبر داد و گفت: این برنامه پنجشنبه‌ها به دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در حوزه قرآن کریم می‌پردازد، همچنین پای رحل استاد عنوان دیگر برنامه رادیو قرآن برای ایام پیروزی انقلاب اسلامی است که سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

مدیر رادیو قرآن به پخش ده تلاوت شاهکار اول‌بار پخش اشاره کرد و گفت: این برنامه هرشب از ساعت ۱۰:۳۰ تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می‌شود که در آن هر شب یک تلاوت اول‌بار پخش و فاخر که زمان آن بیش از ۹۰ دقیقه است از شبکه رادیویی قرآن پخش خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین