عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
آیت الله علم الهدی در جمع اصحاب رسانه:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه برخی در آغاز انقلاب، نیروی انقلابی و ارزشی بودند، اما متاسفانه از انقلاب خسته شدند، گفت: این افراد حاضر نیستند که یک گوشه بنشینند و حتی مانند یک ویروس به دنبال گرفتن سهم خود از مردم و انقلاب هستند و تا این امر را انجام ندهند، از قدرت خارج نمی شوند.
عقیق: آیت الله سید احمد علم الهدی در آستانه چهل سالگی انقلاب و در دیدار با خبرنگاران و عکاسان عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن برای اینکه نظام را شکست بدهد، تلاش می کند دین را از مردم بگیرد، گفت: یکی از دستاوردهای مهم این انقلاب این است که توانست دین را در همه عرصه ها حاکم کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته تلاش دشمن این بود و تبلیغ می کرد که انقلاب اسلامی به چهل سالگی نرسد و امروز سعی می کند در سال ۹۸ فتنه به راه بیندازد، گفت: یکی از مشکلات و خطرهایی که امروز این انقلاب را تهدید می کند، فعالیت و کار بعضی افرادی است که در آغاز انقلاب، نیروی انقلابی و ارزشی بودند، اما متاسفانه از انقلاب خسته شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این افراد حاضر نیستند که یک گوشه بنشینند و حتی مانند یک ویروس به دنبال گرفتن سهم خود از مردم و انقلاب هستند و تا این امر را انجام ندهند، از قدرت خارج نمی شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه صد سال از ورود رسانه به  ایران می گذرد، قبل ورود آن منبر و خطابه های دینی مردم رسانه بود، اظهار کرد: خبرنگاران با بصیرت، درایت و مطالعه ای که در مسائل اجتماعی دارند، از افراد متخصص در یک رشته خاص از نظر نخبگی و درک مسائل روز از سطح بالایی برخوردارند و خوشبختانه رسانه های ما دارای بینش معنوی هستند و در بینش سیاسی مقلد نیستند.

وی با تاکید بر اینکه همه رسانه های کشور در خدمت انقلاب هستند، یادآور شد: دموکراتیک بودن رسانه باید حفظ شود و البته دینی بودن و ماندن آن نیز مهم است.

آیت الله علم الهدی در پایان پیشنهاد داد: سازمان بسیج  رسانه خراسان رضوی برای خبرنگاران دوره های آشنایی با احکام رسانه و فقه رسانه که بسیار مهم و مورد نیاز رسانه های ما است، برگزار کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین