عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳
نمایندگان آستان قدس رضوی به منظور پیگیری مصوبات اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه جهان اسلام و رونمایی از سامانه ارتباطی عتبات با تولیت‌های اعتاب مقدس کشور عراق دیدار کردند.
عقیق:حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی محصل مدیر مرکز امور بین‌الملل و علی قدیری ابیانه مشاور تولیت و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی، برای افزایش تعاملات و ارتباطات میان اعتاب مقدس جهان اسلام، با تولیت‌های شرعی و اجرایی آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور عراق دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها که در عراق برگزار شد، حجت‌‌الاسلام موحدی محصل، پیرامون راه‌اندازی سامانه تبادل طرح‌ها و مکاتبات ارتباطی(سامان) میان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی، عراق و سوریه در بستر فضای مجازی توضیحاتی را بیان کرد.

مدیر مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی همچنین گزارشی پیرامون برگزاری اجلاسیه تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی در سال 97 و جلسات کارگروه‌های تخصصی هفت‌گانه و کمیته نمایندگان به تولیت‌های شرعی و اجرایی کشور عراق ارائه داد.

همچنین علی قدیری ابیانه مشاور تولیت و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی در دیدار با تولیت شرعی و اجرایی آستان‌های مقدس علوی، حسینی و عباسی علاوه بر ارائه توضیحاتی درخصوص سامانه تبادل طرح‌ها و مکاتبات آستان قدس رضوی، درباره طرح‌های در حال اجرا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گزارشی ارائه داد.

بازدید از قسمت‌های مختلف فناوری اطلاعات حرم‌ مطهر علوی، حسینی و عباسی، شرکت در جلسات تخصصی در هر یک از این آستان‌های مقدس و تبادل نظر و بررسی راهکارهای گسترش همکاری‌های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، از دیگر برنامه‌های هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور عراق بود.
این هیئت فردا نیز با تولیت آستان کاظمین و تولیت آستان مقدس عسکریین دیدار خواهد کرد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین