عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری:
رئیس موسسه روایت سیره شهدا، با بیان اینکه دشمن به دنبال دلسردی نیروهای حزب‌الهی است، گفت:‌ یادواره‌های شهدا با ایجاد تحول‌های بنیادین می‌توانند سرعت حرکت انقلاب را افزایش دهند و موجب عمق‌بخشی انقلاب اسلامی شوند اما ما باید یادواره‌های شهدا را باور کنیم.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین گردهمایی فعالان یادواره‌های شهدای سراسر کشور که به همت شبکه ملی وارثون در سالن جلسات مجتمع فرهنگی پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی نسبت به پیروزی‌ها و‌ آینده انقلاب اسلامی ناامید شده‌اند، تصریح کرد: دشمن به دنبال ناامیدی مردم است چراکه در این صورت می‌تواند ایران را به عقب برگرداند.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا مروج امید، خودباوری و خداباوری در میان مردم است، اضافه کرد: یادواره‌های شهدا فرمول تکرار موفقیت‌ها را آموزش می‌دهد و به مردم یادآوری می‌کند که وعده‌های الهی حق است.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا، با تاکید بر اینکه یادواره‌های شهدا حیاط جامعه را حفظ می‌کند، عنوان کرد: هر چند تاکنون دشمن تلاش‌های بسیاری را در حوزه جنگ نرم برای ضربه زدن به نظام اسلامی دنبال کرده اما یادواره‌های شهدا مردم را تهاجم‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن حفظ کرده است.

وی از یادواره شهدا به‌عنوان مصداق تعظیم شعائر الهی نام برد و ادامه داد: یاد شهدا، یاد خداوند متعال، قیامت، حیاط طیبه، نصرت الهی، ایمان، صبر،‌ مقاومت، ولایت‌مداری و همه ارزش‌های دینی است که می‌تواند جامعه را به سمت اهداف متعالی هدایت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه دشمن به دنبال دلسردی نیروهای حزب‌الهی است، تصریح کرد:‌ یادواره‌های شهدا با ایجاد تحول‌های بنیادین می‌توانند سرعت حرکت انقلاب را افزایش دهند و موجب عمق‌بخشی انقلاب اسلامی شوند، اما ما باید یادواره‌های شهدا را باور کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین