عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
نتایج آزمون کتبی طرح ارتقای کارگزاران حج تمتع 98 از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد که بر این اساس افرادی که در آزمون کتبی حداقل ۵۰ درصد امتیاز را کسب کردند، مجاز به طی مراحل بعدی همچون مصاحبه و امتیازبندی شدند.
عقیق:شرایط شرکت در آزمون طرح ارتقای مدیران و معاونان کاروان‌ها، معاونان مجموعه‌ها و مأموران اجرایی سال اولی کاروان‌ها و مجموعه‌های حج تمتع ۹۸ اوایل آذرماه سال جاری از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.

بر اساس این فراخوان، به منظور انتخاب مناسب‌ترین افراد برای ارتقای سطح مسؤولیت در کاروان‌های حج، امتیازبندی بر اساس شاخص‌های مختلفی مقرر شد تا انجام شود که در مرحله نخست افراد واجد شرایط باید در آزمون کتبی متقاضیان ارتقای سطح مسؤولیت کاروان‌های حج شرکت می‌کردند.

آزمون ارتقای مدیران و معاونان کاروان‌ها، معاونان مجموعه‌ها و مأموران اجرایی سال اولی کاروان‌ها و مجموعه‌های حج تمتع که ۲ هزار امتیاز داشت، ۳۰ آذرماه با حضور ۳ هزار و ۶۵۶ نفر به صورت هماهنگ در استان‌های مختلف برگزار شد که پس از ارزیابی و تصحیح پاسخنامه متقاضیان، امروز نتایج این آزمون از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد و متقاضیان می‌توانند نتایج را بر روی سایت سازمان حج و زیارت مشاهده کنند.

بر همین اساس، افرادی که در آزمون کتبی حداقل ۵۰ درصد امتیاز را کسب کنند، مجاز به طی مراحل بعدی همچون مصاحبه و امتیازبندی شدند که در صورت کسب ۶۰ درصد امتیاز نهایی ارتقا خواهند یافت.

به گزارش فارس، مصاحبه افراد پذیرفته شده در آزمون ارتقای کارگزاران حج تمتع تا پایان دی ماه برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین