عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
آیت الله نوری همدانی:
حضرت ‌آیت الله نوری همدانی گفتند: بارها گفته شد که نباید بانک ها از مردم دیرکرد بگیرد و خلاف شرع است، ولی توجهی نمی شود.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی، ظهر امروز در دیدار با سردار نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه، از بد حجابی و کم حجابی در جامعه انتقاد کردند و بر لزوم توجه به این مسئله از سوی مسئولین و آحاد مردم و پاسداشت شعائر الهی تأکید کردند.

 این مرجع تقلید افزودند: این موارد و ارزش های دینی و اخلاقی مسائلی نیستند که انسان از کنار آن به سادگی و به راحتی عبور کند و بی تفاوت باشد.

ایشان اظهار داشتند: توجه و اهمیت به مسئله حجاب در دین بسیار زیاد است، ولی امروز شاهد نوعی بی توجهی و بی تفاوتی در بین مردم نسبت به ارزشهای دینی مانند حجاب هستیم.

معظم له گفتند: نمونه دیگر از بی تفاوتی به ارزش ها در مورد دیرکرد است که بانک ها از مردم می گیرند. بارها گفته شد که نباید بانک ها از مردم دیرکرد بگیرد و خلاف شرع است، ولی توجهی نمی شود.

حضرت آیت الله نوری همداتی تأکید کردند: در مورد بحث حجاب بارها گفته شود ولی امروز شاهد بی تفاوتی نسبت به مسئله حجاب هستیم و می بینیم که حجابی و بد حجابی در جامعه دینی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی انجام می شود، ولی توجهی به آن نمی شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین