عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
آیت الله صدیقی:
دبیرکل بنیاد غدیر گفت: امروز در تمام نقاط این عالم شاهد خیزش حق طلبانه مردمی هستیم و دنیا تشنه عدالت علوی شده است و این درحالی است که اغلب مردم دنیا هنوز امیرالمومنین علی(ع) را نمی شناسند.
عقیق: آیت الله صدیقی در دیدار با غدیر پژوهان دومین دوره تخصصی تربیت مربی غدیرشناسی ضمن بیان اهمیت و ضرورت برگزاری این دوره ها، گفت: اهمیت فلسفه غدیر و فضایل بی انتهای امیرمومنان که علت و اساس به وجودآمدن این فلسفه است، ضرورت فراگیری، تبیین و گسترش آن در میان آحاد مردم جهان را دوچندان کرده است. 

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر افزود: امروز در تمام نقاط این عالم شاهد خیزش حق طلبانه مردمی هستیم و دنیا تشنه عدالت علوی شده است و این درحالی است که اغلب مردم دنیا هنوز امیرالمومنین علی(ع) را نمی شناسند و فقط مختصری از فضایل این دردانه هستی را شنیده اند .                              

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: غدیرپژوهان باید با عشق و شوق فراوان درعرصه فراگیری این مباحث نورانی ورود کنند و فعال شوند و در این مسیر الهی به نکات مهمی توجه ویژه داشته باشند تا موفق شوند.   

وی گفت: اول اینکه کار و خدمتتان به امیرمومنان برای رضای خدا و تقرب به آن ساحت قدسی باشد . دوم اینکه نسبت به نیازها و سوالات جامعه و به خصوص جوانان آشنایی پیدا کنید و بشناسید. سوم اینکه با روشهای پاسخگویی به شبهات و مناظره مهارت پیدا کنند و چهارم اینکه باید با ابعاد مختلف شخصیت امیرمومنان آشنایی کامل پیدا کنند تا بتوانند به نحو احسن به وظیفه نورانی خود عمل نمایند. 

وی در ادامه گفت: امروز همه ما و جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت وکسب این معارف و به کارگیری آن در تمامی ابعاد زندگی خود و جامعه هستیم و یقیناً با کسب این معارف است که می توانیم بر مشکلات غالب شویم.

قابل ذکر است که دومین دوره تربیت مربی غدیرشناسی چهار روز در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) شهرمقدس قم برگزار می شود و بیش از ۳۰۰ نفر از اساتید و طلاب حوزه ها و دانشگاه های کشور در آن شرکت دارند.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین