عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
مسئول سیاسی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اصفهان:
مسئول سیاسی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اصفهان گفت: دشمن جنگ را بر سر سفره مردم آورده است و اینکه بعضی ها زمزمه قحطی را سر می دهند باید بدانند که اقتصاد ایران به دو دلیل فلج نمی شود یک ظرفیت و منابع ایران و دوم مردم ایران.
عقیق:بهرامی مسئول سیاسی دانشگاه امیر المومنین(ع) اصفهان، در مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) خورو بیابانک، با بیان این مطلب که  9 دی سال ۸۸، روزی توأم با پیروزی مومنین و شکست دشمنان بود، گفت: یک روز به خاطر سه ویژگی یوم الله می شود، یک شکست دشمنان در آن روز، دوم به دلیل پیروزی مومنین و دستیابی به فتحی بزرگ و ویژگی سوم  پیروزی مومنین و شکست دشمنان.

وی در ادامه افزود: 9 دی نباید از حافظه تاریخی مردم ایران پاک شود و باید در خاطره ها بماند، زیرا انقلاب اسلامی در بهمن 57 پیروز شد، اما در 9 دی 88 انقلاب اسلامی تثبیت شد و دو عنصر مهم در 9 دی ، بصیرت و ایمان مردم بود. البته علاوه بر این دو عنصر، دست خدا و روح امام حسین(ع) نگذاشت که دشمنان به مقاصد خود برسند.

بهرامی با بیان اینکه چالش اصلی در سال 98، جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن جنگ را بر سر سفره مردم آورده و اینکه بعضی ها زمزمه قحطی را سر می دهند، باید بدانند که اقتصاد ایران به دو دلیل فلج نمی شود یک ظرفیت و منابع ایران و دوم مردم ایران.

وی در ادامه گفت: فتنه 98، خود تحریمی است، ژاپن، بعد از جنگ جهانی دوم، فقیر ترین مردم بودند اما هم اکنون برند جهان را بدست گرفته اند، چگونه ممکن است؟ بله، ژاپن خود تحریمی نکرد، بلکه دروازه های کشور خود را بستند و اجازه ورود کالای خارجی به کشور خود ندادند. مسئولین باید تدبیرانه عمل نمایند تا مشکلات برطرف شود، اکنون وقت کمک به مردم و تدبیرانه عمل کردن است نه خود تحریمی .

وی در پایان افزود : 45میلیون از  80 میلیونی جمعیت کشور، انقلاب را ندیده اند و این نشان می دهد که جمعیت ایران جوان است و دارای فکری فعال و کوشا است .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین