عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
امام جمعه تکاب در ادامه برنامه حضور در روستاهای این شهرستان، به همراه مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) و روسای کمیته‌های فرهنگی قرارگاه نماز جمعه، به روستای نصرت‌آباد بخش تخت سلیمان شهرستان تکاب سفر کرد و از نزدیک پای حرف دل مردم نشست.
عقیق:حجت الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب با تشکیل قرارگاه فرهنگی در این شهرستان، در راستای تبیین مسائل انقلاب و انجام کارهای فرهنگی در شهر و روستاها و همچنین شنیدن مشکلات مردم و پیگیری حل مسائل، اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

امام جمعه شهرستان تکاب، این هفته، شامگاه دوشنبه، در ادامه حضور در روستاهای شهرستان تکاب به همراه مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) و روسای کمیته‌های فرهنگی قرارگاه نماز جمعه، به روستای نصرت‌آباد بخش تخت سلیمان شهرستان تکاب سفر کرد و از نزدیک پای حرف دل مردم نشست.

وی در جمع مردم این روستا با تبیین دستاوردهای انقلاب، گفت: ما مدیون امام وشهدا هستیم؛ امروز همین امنیت به برکت انقلاب است؛ ما ضمن بیان مشکلات مردم از تریبون نماز جمعه وظیفه داریم خدمات 40 سال مسئولین انقلابی را در شهرها و روستا ها را بیان کنیم.

امام جمعه تکاب با تاکید بر لزوم حل مشکلات معیشتی مردم، اظهار کرد: گرانی و مشکلات اقتصادی مردم را اذیت می‌کند، مسئولین دولت و مجلس باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و قدردان آنان باشند.



منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین