عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۱۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مراسم جشن تولد جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم با حضور عمو فیتیله‌ای برگزار شد.
عقیق:مراسم جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم با حضور عمو فیتیله‌ای (علی فروتن) در منزل شهید مدافع حرم میثم نجفی برگزار شد. در این مراسم, سالگرد تولد فرزندان شهیدان میر سیار, نجفی و کهندل جشن گرفته شد. فرزندانی که چند سالی می شود, آغوش گرم پدر را احساس نکردند, پدرانشان برای دفاع از حریم اهل بیت و دفاع از امنیت کشور کیلومترها آن طرف‌تر از مرز‌های ایران رفتند و تمامی تعلقات دنیایی خود را فدای اهل بیت کردند.

سید احسان میر سیار شهید متولد سال 59 بود. پدرش اهل سادات محله لاهیجان و مادرش متولد شهرستان لنگرود است. او از بسیجیان پایگاه حضرت حر زیباشهر قرچک بوده است و در کارنامه خود مبارزه با گروهک پژاک را نیز دارد. از این شهید بزرگوار 3 فرزند دختر به یادگار مانده است. شهید سید احسان میرسیار در 22 بهمن ماه سال 94 در سوریه به شهادت رسیده است. او از نیروهای یگان ویژه صابرین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بود که داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شد و توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. پیکر مطهرش به مدت دو سال مفقود بود.

شهید میثم نجفی، 27 ساله از نیروهای سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بود. او برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شد. شهید نجفی طی عملیات مستشاری در شهر حلب سوریه مجروح شد و به علت جراحت حاصل از اصابت ترکش به سر، چند روزی در کما بود که روز گذشته 13 آذرماه 94 به جمع شهدای مدافع حرم پیوست. حلما تنها فرزند شهید نجفی است که پس از شهادت پدر به دنیا آمد.

شهید میثم کهندل نیز از پاسداران سپاه بود که سال 91 در جریان یک مأموریت به فیض شهادت نائل شد.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین