عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
واکنش آیت‌الله مکارم‌شیرازی به اظهارات نماینده سراوان/
مرجع تقلید شیعیان در واکنش به اظهارات نماینده سراوان با کارمند گمرک گفت: اگر هر دو طرف محترمانه و مؤدبانه با یکدیگر صحبت می‌کردند موضوع به اینجا نمی‌رسید، نباید با ادبیات نادرست و خشن هزینه درست کنیم.
عقیق:آیت‌الله مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار برخی از فرماندهان مرزبانی و ستادی ناجا که در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور اظهار داشت: امنیت زیربنای تمام فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و ناجا تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در این زمینه انجام داده است.

وی با تأکید بر موفقیت نیروی انتظامی در تأمین امنیت در جامعه تصریح کرد: در روایات آمده قدر دو چیز را که سلامتی و امنیت بوده را نمی‌دانیم و تا زمانی که امنیت نباشد کاری نمی‌توان انجام داد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم ارتقای آموزش‌های لازم برای پرسنل و دست‌اندرکاران نیروی انتظامی ابراز کرد: هر چقدر در این زمینه سرمایه‌گذاری شود کم بوده و باید این مسئله موردتوجه و جدی گرفته شود.

وی با تأکید بر لزوم برخوردهای محبت‌آمیز پلیس در کنار حفظ قاطعیت عنوان کرد: نیروی انتظامی باید در مسائل فرهنگی حساس باشد و علاوه بر رسالت تأمین امنیت باید به مسائل اخلاقی و فرهنگی هم بیش‌ازپیش توجه کند.

استاد برجسته حوزه علمیه به نقشه دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند در داخل کشور ایجاد ناامنی کرده و در هفته‌ها و ماه‌ها روی آن موضوع سرمایه‌گذاری و مانور دهند.

وی اتفاقات رخ‌داده برای یکی از نمایندگان مجلس را مدنظر قرار داد و گفت: اگر هر دو طرف محترمانه و مؤدبانه با یکدیگر صحبت می‌کردند موضوع به اینجا نمی‌رسید، نباید با ادبیات نادرست و خشن هزینه درست کنیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی، برخورد نیروی انتظامی در مبارزه با مفاسد، بی‌اخلاقی‌ها و بی‌نظمی‌ها را موردتوجه قرار داد و افزود: دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور در سال گذشته سرمایه‌گذاری کرده بودند که با تدبیر نیروی انتظامی این مسائل به درستی مدیریت شد.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین