عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
نشست «بررسی چالش‌های معرفی اسلام در غرب؛ با محوریت مضامین نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی» در دانشکده معارف و اندیشه اسلامی برگزار شد.
عقیق:نشست «بررسی چالش‌های معرفی اسلام در غرب؛ با محوریت مضامین نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی» با حضور سید حسین علمدار زیدی محقق و نویسنده آثار اسلامی و تبلیغی در کشور آمریکا، علی عسگری‌یزدی رئیس دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران و تعدادی از اساتید دانشکده‌های مختلف دانشگاه تهران در سالن شهید مطهری این دانشکده برگزار شد.
بیشتر بخوانید

علی عسگری‌یزدی در حاشیه این مراسم در گفتگویی با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم گفت: این نشست به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی بود. مهمان ویژه این برنامه یکی از محققان و نویسندگان آثار اسلامی بود که مدت‌ها جهت ترویج نامه رهبر انقلاب، ترجمه و تألیف آن در قالب کتاب فعالیت کرده است.

رئیس دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران افزود: افرادی که در این زمینه فعالیت‌هایی داشته‌اند می‌توانند با انتقال تجربیات خود باعث ایجاد انگیزه در دیگران شوند. یکی از اهداف دانشکده معارف نیز تبلیغ و ترویج مبانی و ارزش‌های دینی است.

وی یادآور شد: عملکرد ما در قبال نامه رهبر انقلاب اسلامی مطابق با نیازها نبوده است، ما باید بر اساس نیازی که در غرب به اینگونه مسائل وجود دارد تلاش کنیم که گمان می‌کنم تاکنون درصد اندکی از جوانان اروپایی توانستند با پیام رهبر انقلاب ارتباط برقرار کنند که این امر تلاش بیشتر ما را می‌طلبد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین