عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۳
آیت الله طبرسی:
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تبیین و تبلیغ دستاوردهای چهل ساله نظام در آستانه دهه مبارک فجر تأکید کرد.
عقیق:آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار دانشجویان و اساتید پژوهش گر و بسیجی استان با مهم ارزیابی کردن مسأله پژوهش در جامعه، آن را عامل رشد علمی کشور دانست.

وی با بیان این که با بهره گیری پژوهش های علمی می توان در عرصه های مختلف به پیشرفت های ارزشمندی دست پیدا کرد، افزود: اگر امروز کشورمان در عرصه های علمی و فناوری جزء کشورهای برتر دنیا به دلیل پژوهش های علمی است که در کشور صورت می گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز همه ادعای کشورهای غربی به دلیل پیشرفت های علمی آنها در عرصه های مختلف است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمندی که در کشور وجود دارد ما نیز می توانیم امروز هم ردیف این کشورها قرار گیریم.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ایران اسلامی در چهار دهه اخیر به پیشرفت های گسترده ای در بخش های مختلف دست پیدا کرده است، گفت: این پیشرفت ها امروز موجب عصبانیت دشمنان انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پیشرفت های کشورمان در مباحث نظامی، فناوری صلح آمیز هسته ای و پزشکی بسیار چشمگیر بوده است، افزود: در همه این زمینه ها از توان و ظرفیت بومی استفاده شده است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که نباید ظرفیت های داخلی نادیده گرفته شود، بیان داشت: اگر در همه امور از توان و پتانسیل داخلی بهره گرفته شود به طور حتم ایران اسلامی به یک کشور بدون رقیب در جهان تبدیل خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در همین چهار دهه اخیر به پیشرفت هایی دست پیدا کردیم که به اعتراف خود دشمنان بسیار مهم و حائز اهمیت بوده است، افزود: نکته حائز اهمیت این است که همه این پیشرفت ها در سایه تحریم ها و فشارهای گسترده غربی ها به دست آمده است.

امام جمعه ساری با بیان این که پیشرفت های کشور در چهل سال اخیر کاملاً ملموس است، خاطرنشان کرد: کسانی که این پیشرفت ها را نادیده می گیرند به طور حتم انسان های مغرضی هستند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در حوزه فناوری های نوین به عنوان یکی از کشورهای مطرح جهان نقش آفرین است، افزود: همه این پیشرفت ها در سایه تحقیق و پژوهش به دستآمده که باید تقویت شود.

وی با تأکید براین که همه دستاوردهای چهل ساله انقلاب باید در قالب نمایشگاهی به عموم مردم گزارش داده شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب باید همزمان با دهه فجر در هر استانی برگزار شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین