عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۸۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
دبیرکل مجلس وحدت پاکستان:
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین گفت: بعضی از کشورهای اسلامی دنبال دوستی با رژیم صهیونیستی هستند و اینها مانع اصلی آزادی فلسطین هستند.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین، گفت: بعضی از کشورهای اسلامی دنبال دوستی با رژیم صهیونیستی هستند و اینها مانع اصلی آزادی فلسطین هستند.

وی افزود: مردم پاکستان حامی فلسطین هستند و دولت پاکستان هم هیچ وقت رژیم جعلی اسرائیل را قبول نخواهد کرد و ملت شریف پاکستان از 70 سال پیش تا کنون موضع مردم فلسطین را تائید کرده و طبق گفته محمد علی جناح بنیانگذار پاکستان رژیم صهیونیستی را یک دولت غاصب و جعلی می‌دانند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان اظهار داشت: مسئله فلسطین یک مسئله بسیار حساس جهانی است و تاکنون هیچ اقدامی نسبت به حل این مسئله انجام نشده و کشتار مردم فلسطین روز به روز در حال افزایش است.

وی آمریکا را شریک جرم کشتار مردم فلسطین دانست و گفت: آمریکا و متحدانش امنیت دنیا را بر هم زده اند و به علت خیانت دولتمداران کشورهای عربی مسئله فلسطین بیش از پیش دچار مشکل شده و امیداوریم استقامت و مقاومت مردم فلسطین، سبب نابودی رژیم صهیونیستی شود.

وی در پایان اعلام کرد که حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در همه میدانها حمایت خود را از مردم فلسطین ادامه خواهد داد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین