عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) مطرح کرد:
حجت الاسلام اکبر پور گفت: دو سال پیش در دیدار با یکی از خانواده‌های شهدا، دختر شهید گفت «در مدت چهار سال تحصیلم در دانشگاه جرأت نکردم بگویم‌ فرزند شهید هستم‌»، باید به حال رئیس آن دانشگاه تاسف خورد و به او گفت که ریاست امروز و بر مسند نشستن شما، فقط و فقط به برکت خون شهدا میسر شده است.
عقیق:حجت الاسلام علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی شب گذشته در یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی در بیرجند ضمن اشاره به جایگاه والای شهدا، اظهار کرد: ۴۰سال است که بر سر سفره‌ای نشسته‌ایم که صاحبان اصلی این سفره پرپر شده‌اند و هر کس و در هر جایگاهی که قرار داشته باشد تا ابد مدیون شهدا است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که شهدا رفتند تا ما امروز در امنیت کامل باشیم، تصریح کرد: این که مشاهده می‌کنیم برخی اوقات دشمن عربده کشی‌هایی داشته و قصد ترساندن ملت ایران را دارد بایستی بداند که امنیت کشور ایران در گرو خون شهدا است.

حجت الاسلام اکبر پور ادامه داد: ایران کشوری است که اگر چه اطراف آن را آتش فتنه انگیزان فراگرفته و تمام تلاش دشمن در راستای براندازی نظام است، اما  به پشتوانه جوانانی که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند در امنیت کامل است.

اگر امروز ریاست می‌کنیم به برکت خون شهداست

وی با تاکید بر این‌که همه در مقابل مادران و پدران شهدایی که سال‌ها منتظر خبری از فرزندشان بودند و بسیاری از آنها از فراق دِق کرده و برخی نیز هنوز منتظرند، مسئول و مدیون هستیم، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که اگر امروز ریاست می‌کنیم به برکت خون همین شهدا است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که در دفتر ۴۰ ساله زرین انقلاب اسلامی خون شهدا خودنمایی می‌کند، ابراز کرد: شهدا رفتند تا ما زنده بمانیم.

شهدا رفتند تا ارزش‌ها زیر پا له نشود

حجت الاسلام اکبرپور با بیان این که شهدا رفتند تا ارزش‌ها زیر پا له نشود، اذعان داشت: تیر استکبار به دلیل رشادت‌های شهدا هرگز به هدف نخورد و بر اساس سخنی از مقام معظم رهبری "اگر شهدا نبودند ما باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم" و این نشان از ارزش والای این بزرگ‌مردان دارد.

جفا به یک دختر شهید!!!

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که در بحث شهدا گاهی اوقات، ارزش‌ها و ارزشمندی‌ها به حاشیه می‌رود، عنوان کرد: به عنوان مثال دو سال پیش در دیدار با یکی از خانواده‌های شهدا، دختر شهید به بنده گفت «در مدت چهار سال تحصیلم در دانشگاه جرأت نکردم بگویم‌ فرزند شهید هستم‌»، باید به حال رئیس آن دانشگاه تاسف خورد و به او گفته شود که ریاست امروز جنابعالی و بر مسند نشستن شما، فقط و فقط به برکت خون شهدا میسر شده است.

حجت الاسلام اکبرپور با انتقاد از عدم شناخت جایگاه شهدا در جامعه بیان کرد: برخی افراد از شهدا و خانواده‌های آنان طلبکار هستند؛ بایستی ببینیم که برای شهدا و خانواده‌های این عزیزان چه کار کرده‌ایم.

مادر شهیدی که زخم زبان مردم کمر او را شکست!!!

وی اضافه کرد: جای بسی تاسف است که فرزند شهید بگوید‌ در دانشگاه به من گفته می‌شود «خوش به حالت که با سهمیه وارد دانشگاه شدی»، این‌گونه جملات و طعنه‌ها دل خانواده شهدا را می‌شکند؛ مادر شهیدی عنوان می‌کرد «کمر بنده را داغ شهیدم نشکست بلکه زخم زبان مردم شکست، این که از من بپرسند چقدر پول گرفتی فرزندت را راهی جبهه‌ کردی؟! برای بنده بی نهایت عذاب آور است».

حجت الاسلام اکبرپور با بیان این‌که شهدا زنده هستند و هرگز نمرده‌اند، مطرح کرد: مرده کسانی هستند که قصد داشتند درس "شهید فهمیده"‌ را از کتاب‌های درسی حذف کنند و باب میل دشمن که ادعا کرده‌ است شهید فهمیده اصلا وجود نداشته رفتار کنند.

وی با اشاره با مشکلات مشهود جامعه خصوصا مشکلات اقتصادی، بیان کرد: همه مشکلات جامعه با روحیه ولایی و جهادی کاملا حل شدنی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با تاکید بر این‌که اگر قرار است مشکلات اقتصادی کشور حل شود نباید بی تدبیری را گردن بقیه انداخت، مطرح کرد: 35 درصد مشکلات کشور به دلیل تحریم‌ها است و بقیه مشکلات به خاطر بی تدبیری خود ما بوده و بایستی واقعیت ها را قبول کرد.

عده‌ای زالوصفت به جان بیت المال افتاده‌اند

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به چپاول اموال بیت المال توسط عده‌ای از افراد و مشکلاتی که توسط برخی از مسئولین بانک مرکزی در کشور پدید آمد، گفت: شهدا به راحتی به مقام شهادت نائل نشدند به عنوان مثال در بخشی از وصیت‌نامه شهید سجاد طاهرنیا آمده است «مایل نیستم که برای گرفتن جنازه‌ام از دشمن، ذره‌ای از مال بیت المال هدر رود».

وی در پایان گفت: متاسفانه عده‌ای زالوصفت به جان بیت المال افتاده‌اند که معلوم نیست جواب خداوند را چه می‌خواهند بدهند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین