عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۵۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
در حالی که هیچ مرجع رسمی، تغییر در مدیریت سازمان حج و زیارت را رسانه‌ای نکرده است، رئیس فعلی این سازمان از انتصاب «علیرضا رشیدیان» به عنوان رئیس جدید سازمان حج و زیارت خبر می‌دهد؛ خبری که فارس، شنبه گذشته آن را منتشر کرده بود.
عقیق:حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در آخرین مطلب خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، خبر خبرگزاری فارس مبنی بر تغییرات در سازمان حج و زیارت و روی کار آمدن «علیرضا رشیدیان» به عنوان رئیس جدید این سازمان را تأیید کرد.

 

 

وی در این مطلب از پذیرفتن مسؤولیتی جدید در حوزه دیپلماسی نیز خبر داده است که متن آن به شرح ذیل است؛

«بنا بر تقبل مسؤولیتی در خصوص دیپلماسی عمومی، به زودی برادر عزیزم حاج علیرضا رشیدیان سکاندار سازمان حج و زیارت خواهند شد. تجارب خوب ایشان، استمرار حرکت در مسیر پیشرفت حوزه حج و زیارت کشور را نوید می‌دهد.

بسمه تعالی

گرچه در ظاهر از فضای معنوی خدمتگذاری مستقیم به زائرین بیت‌الله الحرام و  عتبات عالیات جدا می‌شوم، اما از سالیان دور همواره افتخار خدمتگذاری به زائرین را داشته و خواهم داشت.

دو سال قبل در حالی که قرار بود د ر حوزه دیگری انجام وظیفه نمایم، بنا بر ضرورت و به اقتضای شرایط، مأموریت پیچیده و دشوار انجام مذاکرات حج ۹۶ را (پس از بن‌بست مذاکرات ۹۵ و تعطیلی حج) پذیرفتم. 

الحمدلله مذاکرات عزتمندانه انجام شد و در نتیجه آن، با تحقق تمامی مطالبات به حق جمهوری اسلامی ایران، راه بسته شده حج، با افتخار به روی حجاج ایرانی گشوده شد.

موفقیت مذاکرات، رضایت حجاج و مسئولین نظام از برگزاری حجی عزتمندانه و حفظ عزت و امنیت حجاج در طول موسم حج که با لطف خدا  و تلاش همه دست‌اندرکاران حج حاصل گشت، سبب شد تا با تأکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت این مسیر زیبا را همچنان ادامه دهم، اما اکنون با حصول اطمینان از تحقق فضای مثبت و مورد انتظار، بنا بر تقبل مسئولیتی دیگر در حوزه دیپلماسی عمومی، این مسئولیت بزرگ را به برادر عزیزم حاج علیرضا رشیدیان می‌گذارم و امیدوارم که ایشان نیز با توجه به تجارب ارزنده خود در این حرکت عظیم، معنوی و رو به پیشرفت موفق باشند».

به گزارش فارس، با توجه به تغییرات ایجاد شده به نظر می‌رسد که مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان حج و زیارت هفته آینده برگزار شود. برای آشنایی بیشتر با علیرضا رشیدیان به عنوان رئیس جدید سازمان حج و زیارت به اینجا مراجعه کنید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین