عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۲۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
همزمان با هفته وحدت در فرهنگسرای قرآن؛
همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، «محفل انس با قرآن کریم» چهارشنبه ۳۰ آبان ماه در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
عقیق:همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، «محفل انس با قرآن کریم» چهارشنبه ۳۰ آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در قالب جشن‌های بزرگ بهار مهربانی در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود. 

در این برنامه که با حضور قاریان بین‌المللی، استادان قرآنی شهر تهران و چهره‌های قرآنی استان کردستان برگزار می‌شود، قاریان شیعه و قاریان اهل سنت به مناسبت هفته وحدت در کنار یکدیگر به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند. رضا مدبر قاری برگزیده نوجوانان کشور، هادی موحد امین نفر اول مسابقات بین‌المللی کرواسی و سامان صیدی از قاریان جوان استان کردستان، قاریان و حافظان حاضر در این محفل هستند. همچنین گروه تواشیح میلاد نور استان کردستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

«مهدی قره‌شیخلو» رییس سازمان دارالقرآن کریم، «سید محمدجواد شوشتری» سرپرست خبرگزاری بین‌المللی قرآنی (ایکنا)، «محمدحسین محمدزاده» مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و «رحیم قربانی» رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران از چهره‌های قرآنی حاضر در این برنامه هستند. 

جشن‌های گسترده بهار مهربانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف افزایش نشاط و امید در ماه ربیع با بیش از ۴۰۰ اجرا از ۲۹ آبان تا ۴ آذر در ۱۰ ایستگاه مهربانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خیابان قزوین، نرسیده به سه‌راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی، فرهنگ‌سرای قرآن مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۷۷۵۱۴۱ تماس بگیرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین