عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
آیت‌الله نوری همدانی:
آیت‌الله نوری همدانی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سعودی در یمن از ملت‌های مسلمان خواست به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند و سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان‌های حقوق بشری به سکوت مرگبار خود پایان دهند.
عقیق: آیت‌الله العظمی نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم به موضوع جنایات سعود در یمن اشاره کرد و گفت: یمن با آن سابقه تاریخی توسط استکبار و نوکران آن خصوصاً سعودی‌ها در حال ویرانی و نسل‌کشی است.

این مرجع تقلید در مسجد اعظم قم با اشاره به عمق فاجعه انسانی در یمن گفت: متأسفانه آل‌سعود پیوسته در حال بمباران بر سر این مردم مظلوم است و اجازه رساندن غذا و دارو با آنها را نمی‌دهد.

آیت‌الله نوری همدانی با انتقاد از نهاد‌های بین‌المللی دربرابر جنایات یمن گفت: امروز سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان‌های حقوق بشری از هر زمان بی‌خاصیت‌تر شده‌اند و در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و وحشیانه از ملت‌های مسلمان می‌خواهیم به هر طریق ممکن به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند و از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم به سکوت مرگبار خود پایان دهند و جلوی این جنایت را بگیرند. همچنین ایشان از طلاب درخواست کرد تا در تجمع محکومیت این جنایت در مدرسه فیضیه در روز یکشنبه شرکت کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین