عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
حضرت آیت الله علوی گرگانی:
متأسفانه بعضی ها بر سر منبرها می گویند، هرچه می خواهید گناه کنید؛ این گناه باعث می شود حضرت زودتر بیایند. این نوع تفکرات درجامعه آسیب پذیر است و موجب می شود مردم هم منحرف شوند.
عقیق:حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران و ستاد فعالان فرهنگی مهدویت با بیان اینکه موضوع مهدویت جزء نیازهای امروز جامعه اسلامی است و لازم است در این رابطه آگاهی لازم به مردم داده شود، گفتند: بعد از شهادت امام حسن عسکری(ع) مردم دائم سؤال می پرسند،زمان ظهور آن امام(ع) چه موقع خواهد بود؟.

معظم له بیان داشتند: حضرت حجت(ع) فرمودند:« زمانی که موقع آن فرا برسد، ظهور هم حتمی خواهد بود»؛ این بیان امام(ع) نشانگر این قضیه است که ظهور امر حتمی است؛ اما زمانش چه موقع خواهد بود؟زمان مخفی مانده تا عبد از غیر عبد مشخص شود.

ایشان با بیان اینکه مخفی بودن زمان ظهور، نشان دهنده این است که  چه افرادی تسلیم محض خدای متعال هستند و در این آزمایش سربلند بیرون می آیند، ابراز داشتند: این تأخیر ظهور، مشخص می کند چه افرادی عابد حقیقی هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بابیان اینکه این تأخیر ظهور باعث شده بعضی افراد منحرف شوند و حتی با انحراف خود جامعه را هم به گمراهی بکشانند، اظهار داشتند: متأسفانه  در میان بعضی از این فریب خوردگان اهل علم مشاهده می شود. این مشکلات مسئولیت ستاد فعالان فرهنگی مهدوی را بسیار سنگین کرده است.

معظم له بیان داشتند: الان این سختی ها که نمونه ای از آزمایش الهی است، برای این است دین دار از غیر دین دار مشخص شود. وقتی مردم در سختی ها قرار گیرند، مشخص می شود چه کسی می تواند از این آزمایش الهی سر بلند بیرون بیاید.  

ایشان افزودند: متأسفانه بعضی ها  بر سر منبرها می گویند، هرچه می خواهید گناه کنید؛ گناه کنید، این گناه باعث می شود حضرت زودتر بیایند. این نوع تفکرات درجامعه آسیب پذیر است و موجب می شود مردم هم منحرف شوند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: چرا جامعه به اینجا رسیده که فکر می کنند هر چه گناه کنند، ظهور هم نزدیک تر خواهد شد! چون در مورد ظهور تبیین درست صورت نگرفته است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین