عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
تولیت آستان قدس رضوی:
تولیت آستان قدس رضوی(ع) گفت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای و روانی سراغ ملت ایران آمده است.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امشب در مراسم شب شهادت امام رضا(ع) در حرم منور رضوی اظهار داشت: از حضور تمامی خادمان و خدمتگزاران مخلص این آستان مقدس و همه مسئولان در این مراسم باشکوه تقدیر می‌کنم؛ عبدالله‌بن اعوان خدمت امام رضا(ع) رسید و از ایشان خواست برای وی و اهلش دعا شود و حضرت فرمودند "به‌خدا سوگند اعمال شما هر روز پیش‌ِروی ماست".

تولیت آستان قدس رضوی افزود: شما در محضر امام رئوف هستید؛ اعمال و رفتار ما در محضر خدا و رسول خدا(ص) است؛ مؤمن در محضر حضرت علی(ع) و فرزندان اوست و تمام اعمال ما پیشِ‌روی ائمه(ع) است. این صبر و استقامت ملت ایران در برابر دشمنی دشمنان نیز روبه‌روی ائمه است و این صف‌آرایی 40ساله نیز، پیشِ‌روی ائمه است.

رئیسی گفت: تفوق و برتری ملت ایران به برتری نام و منزلت امامت و ولایت است؛ بعد از 40 سال موفقیت، نظام مقدس اسلامی پیشِ‌روی همگان قرار دارد و جایگاه این نظام و برکت خون شهیدان را می‌بینند و می‌خواهند با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای و روانی ملت ایران را متوقف و مجبور به عقب‌نشینی کنند اما ما پیرو آقا و مقتدایی هستیم که مبارزی خستگی‌ناپذیر است که دشمن را در جریان توطئه هضم جریان امامت در خلافت وادار به عقب‌نشینی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام رضا(ع) سرمایه وجود رسول خدا هستند و این سرمایه بعد از رحلت پیامبر کارساز بود و نبوت محمد(ص) و امامت علی(ع) را حفظ کرد و همین سیره رضوی بود که جریان امامت و نبوت را حفظ کرد؛ توسعه معارف رضوی در آن زمان از همه زمان‌ها بیشتر بود و انسجام جامعه اسلامی و برکاتی که ایشان برای جامعه داشتند بسیار زیاد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین