عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
همزمان با شهادت امام رضا(ع)؛
همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) جمعیت بسیاری از جای جای استان بوشهر با تجمع شهر برازجان ضمن خلق حماسه ای معنوی، بزرگترین پیاده روی جنوب کشور را به نیت ابراز ارادت به حضرت ثامن الائمه(ع) برگزار می کنند.
عقیق:در چند سال اخیر با فرا رسیدن 29 ماه صفر سالروز شهادت امام رضا(ع) جمعیت بسیاری از جای جای استان بوشهر با تجمع در شهرستان دشتستان و شهر برازجان ضمن خلق حماسه ای معنوی، بزرگترین پیاده روی جنوب کشور را به نیت ابراز ارادت به حضرت ثامن الائمه(ع) برگزار می کنند.

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر با تشریح جزئیات برگزاری این مراسم معنوی گفت: این پیاده روی تحت عنوان پیاده روی «ولایت» همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر برازجان برگزاری می شود و محبان اهل بیت(ع) مسیر 17 کیلومتری کوی والفجر تا امامزاده ابراهیم(ع) را پیاده روی خواهند کرد.

وی افزود: این پیاده روی چند سالی است که در چنین مناسبتی برگزار می شود و در آن بیش از 100 هزار نفر از مردم خداجو و عاشق اهل بیت(ع) شرکت می کنند.

امام جمعه برازجان از برپایی موکب های پذیرایی و خدمت رسانی در طول مسیر پیاده روی خبر داد و گفت: مردم شهرستان با تاسی از حرکت اربعین حسینی و مسیر بهشتی نجف به کربلا موکب هایی را در مسیر زائران برای خدمت رسانی و پذیرایی از آنها برپا می کنند.

حجت الاسلام مصلح از پیاده روی «ولایت» به عنوان بزرگترین پیاده روی جنوب کشور یاد کرد و تصریح داشت: این پیاده روی در نوع خود در جنوب کشور بی نظیر است و مردم از جای نقاط استان برای شرکت در این مراسم معنوی حضور به هم می رسانند و صحنه های زیبایی را از ارادت به خاندان نبی اکرم(ص) به نمایش می گذارند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین