عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
حال شهید زنده ایران مساعد نیست؛
گروه استان‌ها - وضعیت جسمی سید نور خدا موسوی شهید زنده ایران مساعد نیست و این روزها دچار تنگی نفس شدید شده است.
عقیق:سید نور خدا موسوی جانباز 100 درصد لرستانی که سال 87، در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت حدود 10 سال است که در کما به سر می‌برد؛ این روزها کسالت این جانباز سرافراز شدیدتر شده است و پزشکان به دلیل تنگی نفس شدید خواستار عدم ملاقات با وی شده‌اند. 

کبری حافظی همسر شهید زنده لرستانی در رابطه با وضعیت جسمانی سید نور خدا موسوی جانباز 100 درصد لرستانی اظهارداشت: سید نور خدا از سه روز پیش تاکنون دچار تنگی نفس شدید شده است و توسط پزشکان معالج مرتب تحت درمان است.

وی افزود: با توجه به تنگی نفس شدیدی که سید نورخدا دارد هم اکنون از اکسیژن مصرف می‌کند که پیش از این جز در شرایط بحرانی و اورژانسی مصرفی نداشت. همسرم آنتی بیوتیک بیمارستانی دریافت می‌کند و اکنون شرایطش کاملا اورژانسی است.

همسر شهید زنده لرستانی به درخواست‌های مسئولان و مردم برای ملاقات با این جانباز اشاره کرد و گفت: با توجه به کسالت سید نور خدا، پزشکان خواستار عدم ملاقات با وی هستند؛ سید متعلق به همه مردم استان لرستان است از مردم می‌خواهم برای بهبود وضعیت سید دعا کنند.

روایت زندگی شهید زنده سید نور خدا موسوی از زبان همسرش را در لینک‌ زیر بخوانید

نحوه مجروحیت سید نور خدا موسوی جانباز 100 درصد لرستانی را در لینک زیر دنبال کنید.


«رد گلوله گروهک ریگی بر سر "سید نورخدا"/ شهیدی که نفس می‌کشد».


منبع:تسنیم



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین