عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
عقیق:علیرضا قزوه شاعر گفت:آمار نشان می‌دهد که از ۹۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین شرکت داشتند که نشان از استقبال خوب مردم دارد.

علیرضا قزوه شاعر گفت:آمار نشان می‌دهد که از ۹۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین شرکت داشتند که نشان از استقبال خوب مردم دارد.علیرضا قزوه شاعر درگفتگویی با بیان اینکه امسال پنجمین سال است که در راهپیمایی اربعین حضور دارم،اظهار کرد:با وجود سختی ها و افزایش قیمت بلیط و ویزا اما مردم استقبال خوبی داشتند و آمار نشان می دهد که از ۹۰ کشور جهان در این راهپیمایی شرکت کرده اند.

وی با اشاره به سخنان حضرت زینب (س) درباره زیبایی های کربلا گفت:من فکر می کنم زیبایی های کربلا  از نظر حضرت زینب(س) چنین روزهایی بوده است چراکه در راهپیمایی اربعین من جز زیبایی چیزی نمی بینم و امسال از همه سال ها زیباتر بود و شیعیانی از کشورهای الجزایر،ساحل عاج و کانادا در این مراسم شرکت داشتند که یکی از ابعاد زیبایی کربلا محسوب می شود.

این شاعر با اشاره به سخت شدن وظایف ستادهای اربعین گفت: در زمانی که مردم فقیر خود را به سختی به کربلا می رسانند و از کودک و پیرمرد در مسیر راهپیمایی اربعین حضور دارند،وظایف  در ستاد اربعین سخت تر می شود چراکه هنوز کاستی هایی وجود دارد که باید برای برطرف کردن آنها وقت بگذاریم.

قزوه گفت: اربعین موفق و زیبایی بود و باید از مردم عراق که سنگ تمام گذاشتند تشکر کنیم.


منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین