عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر:
حجت الاسلام جباری با بیان این که اسلام ناب همان چیزی که امروز سیره اهل بیت(ع) به آن اشاره شده است، گفت: اربعین حسینی و آن حماسه عظیم نمایشی از چهره واقعی اسلام ناب بوده است.
عقیق:حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و اعضای هیأت های مذهبی این شهرستان با اشاره به خلق حماسه عظیم اربعین حسینی از سوی عاشقان حسینی، این حرکت بی نظیر را پاسخ محکمی به توطئه دشمنان علیه اسلام ناب عنوان کرد.

وی با بیان این که بار دیگر عشق و ارادت به اهل بیت(ع) به صحنه نمایش در آمد، افزود: حضور میلیونی دلدادگان حسینی از اقوام و مذاهب مختلف جهان نشان داد که امروز فرهنگ حسینی جهانی شده است.

حجت الاسلام جباری به شکست توطئه دشمنان و بدخوانان اسلام در کمرنگ کردن حضور مردم به ویژه ملت ایران در راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: هوشیاری و بصیرت ملت فهیم و حسینی ایران اسلامی مانع از تحقق توطئه دشمن شد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که اربعین حسینی بار دیگر حقانیت نهضت عاشورا را به تصویر کشید، تصریح کرد: این حضور نشان داد که هیچ قدرتی یارای مقابله با وحدت و همبستگی امت اسلامی نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امت اسلامی می توانند در سایه قرآن و اهل بیت(ع) به یک وحدت و همبستگی دست یابند، خاطرنشان کرد: این حضور فرصت مغتنمی برای نمایش وحدت میان شیعه و سنی بود تا به دشمنان ثابت کنند که مسیر حرکت آحاد ملت های مسلمان یکی است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمن با طرح مسائل فرقه ای به دنبال تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است، تصریح کرد: امت اسلامی باید هوشیار باشند چون هدف اصلی دشمن نفوذ و سلطه بر کشورهای اسلامی است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با تأکید براین که مسلمانان نباید اجازه دهند مسائل حاشیه ای موجب نفوذ عناصر دشمن در کشورهای اسلامی شود، خاطرنشان کرد: بحران ها و مشکلات امروز دنیای اسلام نتیجه همین اختلاف نظرهای ساده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در سال های اخیر آمریکا و سایر کشورهای غربی بیشترین استفاده را از بحران های منطقه ای داشتند، تصریح کرد: کشورهای اسلامی منطقه نباید اجازه دهند سایه آمریکای جنایت در امور منطقه وجود داشته باشد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که نظام سلطه از گسترش اسلام ناب در جهان بسیار هراسان است و تلاش می کنند چهره ای دروغین و غیر واقعی از اسلام حقیقی را در جهان معرفی کند، خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز مثلت غربی، عبری و عربی از اسلام در دنیا به نمایش گذاشتند همان اسلام آمریکایی است که امروز در لباس داعش و سایر گروه های تکفیری و تروریستی فعالیت می کند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که اسلام ناب همان چیزی که امروز سیره اهل بیت(ع) به آن اشاره شده است، تصریح کرد: اربعین حسینی و آن حماسه عظیم نمایشی از چهره واقعی اسلام ناب بوده است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین