عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران این یگان درخدمت رسانی به زائران اربعین اعلام کرد: وضعیت امنیتی در مرزها مطلوب است.
عقیق:سردار حسن کرمی درباره آخرین وضعیت تردد زوار در مرز مهران، اظهارداشت: طی 48 ساعت گذشته، به دلیل تراکم بازگشت زائران به کشور، ماموران یگان ویژه شب سختی را پشت سر گذاشتند؛ به گونه‌ای که با اراده وصف ناپذیر و مجاهدگونه، مشغول خدمت رسانی به زوار بودند به گونه ای که  چشم بر روی هم نگذاشتند.

وی به ازدحام  زوار در ترمینال "برکت" و نیز کندی تردد آنان و همچنین ظرفیت ناکافی اتوبوس‌ها اشاره و تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران، ماموران یگان ویژه به صورت 24 ساعته ضمن توزیع آب، غذا و پتو، اقدام به استقرار سرویس بهداشتی در این منطقه کرده اند.

به گفته سردار کرمی، پایانه برکت نیاز به زیرساخت‌های بیشتری برای خدمت‌رسانی به زوار دارد؛ برهمین اساس احداث سرویس بهداشتی، نمازخانه و محلی برای اسکان زوار از جمله نیازهایی است که باید برای سال‌های بعدی به آنها اندیشید.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه هم اکنون آرامش نسبی در ترمینال برکت برقرار است، تصریح کرد: زیرساخت های مرز مهران و ترمینال آن متناسب با این حجم از زوار نیست بنابراین بایستی اقدامات لازم از سوی مسئولان امر در این رابطه صورت پذیرد.

فرمانده یگان ویژه ناجا، وضعیت امنیتی در مرزها را مطلوب اعلام و تاکید کرد: تا این لحظه هیچ گونه مشکلی نداشته ایم؛ برهمین اساس یگان ویژه ناجا از نقطه صفر مرزی تا خروجی شهر مهران آماده خدمت رسانی به زوار است.


منبع:ایسنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین