عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
شهر مرزی مهران که در ایام عزیمت زائران اربعین حسینی، به همت موکب داران مردمی و علیرغم بی عملی و حتی سنگ اندازی برخی دستگاه های دولتی، شرایط کاملا منطقی و مطلوبی را پشت سر گذاشته بود، هم اکنون و همزمان با بازگشت مسافران اربعین ،صحنه سرگردانی و بلا تکلیفی ده ها هزار مسافر خسته شده است.
عقیق:شهر مرزی مهران که در ایام عزیمت زائران اربعین حسینی، به همت موکب داران مردمی و علیرغم بی عملی و حتی سنگ اندازی برخی دستگاه های دولتی، شرایط کاملا منطقی و مطلوبی را پشت سر گذاشته بود، هم اکنون و همزمان با بازگشت مسافران اربعین ،صحنه سرگردانی و بلا تکلیفی ده ها هزار مسافر خسته شده است.
براساس مشاهدات عینی، هم اکنون یعنی ساعت سه بامداد روز پنجشنبه دهم آبان ماه، سیل مسافران بازگشته به کشور ، در «پایانه برکت» شهر مهران سرگردان شده و هیچ اقدامی در جهت سرو سامان یافتن کار مردم صورت نمی گیرد!
آنچه در ایام گذشته در مسیر بدرقه زوار عتبات صورت گرفته بود، حقیقتا اقداماتی کاملا مردمی و خودجوش بود و دولت کمترین سهمی در آن نداشت.
اکنون و در استقبال از زوار هم دولت کمترین حضوری ندارد .
اما بی عملی دولت تا آنجا پیشرفته که ساده ترین انتظار برای خدمت به عاشقان اباعبدالله یعنی نظم دهی به حمل و نقل که وظیفه ذاتی دستگاه های ذیربط است را هم به دست فراموشی سپرده و مردم به حال خود رها شده اند!
باید پرسید دولتی که برای این همایش عظیم الهی هیچ هزینه ای  نداده،چرا برای نظم دهی به تردد چند اتوبوس اینطور عاجز و ناتوان است!؟
آیا دولتمردان به اربعین و تعظیم شعائر الهی اعتقاد ندارد یا علیرغم سفر چند ساله مردم، بازهم غافلگیر شده است!!؟

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین