عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
چذابه ـ جانشین فرماندهی نیروی انتظامی از کاهش ۶۷ درصدی حوادث رانندگی مربوط به اربعین حسینی امسال خبر داد.

عقیق:سردار ایوب سلیمانی در گفتگویی مستقر در مرز چذابه اظهار کرد: خوشبختانه تقریبا روزهای آخر دور رفت راهپیمایی عظیم اربعین را سپری می کنیم؛ در کل کشور امسال نسبت به سال های قبل بدون هیچ گونه حادثه امنیتی با آرامش کامل، حداقل حوادث، با سرعت و سهولت به اعتبار زیرساخت های خوب پیش بینی شده و هماهنگی های فوق العاده ای که بین همه دست اندرکاران کنگره عظیم راهپیمایی اربعین اتفاق افتاده بود، به میزان قابل توجهی وضعیت بهتر و رشد داشتیم.

وی افزود: مبادی خروجی در استان ایلام است که معمولا بیش از ۶۰ درصد زائران (امسال ۶۱ درصد) از این محل تردد دارند؛ دو معبر هم در خوزستان داریم، یکی شلمچه که بیش از ۲۳ درصد زائران و دیگری هم چذابه که ۱۳ درصد از این معابر و در نهایت سه درصد هم با ناوگان هوایی اعزام می شوند.

جانشین فرماندهی ناجا با اشاره به فعال ماندن قرارگاه اربعین تا بعد از اربعین هر سال تصریح کرد: تلاش های فوق العاده ای در نیروی انتظامی انجام شد که از آن جمله می توان به زیرساخت های ارتباطی و فاوایی برای کنترل های مرزی، توسعه گیت ها و افزایش نیروها اشاره کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: بیش از ۳۰ هزار نفر نیرو به صورت مستقیم در استان های ایلام و خوزستان بکارگیری شده که بخش عمده آنها از خود استان ها و مابقی از استان های معین است.

وی عنوان کرد: در خصوص پلیس راهور نیز از استان های مبدأ تا خوزستان و ایلام حجم بسیار سنگینی از تردد خودروها را شاهد هستیم ولی امسال با بسیج امکانات نیروی انتظامی درخشان ترین عملکرد را در حوزه پلیس راه داشتیم.

جانشین فرماندهی ناجا خبر داد: امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۶۷ درصد کاهش تصادفات اربعینی و همچنین بیش از ۵۰ درصد کاهش تلفات داشتیم.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین