عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز دنیا در برابر عظمت حسینی سر تعظیم فرود آورده است، گفت: علیرغم همه نوع توطئه دشمن برای عدم حضور مردم در این اجتماع میلیونی اما امروز می بینیم که چگونه قدرت الهی بر همه تلاش های دشمنان غلبه کرده است.
عقیق:حجت ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع کارکنان این سازمان به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: کسانی که دوست دارند فردای قیامت بر سر سفره های نور بنشینند پس خودشان را در مسیر زائران حسینی قرار دهند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه با بیان این که حرکت در مسیر حق و حقیقت راز محبوبیت سیدالشهداء(ع) است، افزود: سید الشهداء(ع) در میان همه انسان های باشرافت و با کمال یک محبوبیت ویژه دارد.

وی با اشاره به این که هیچ حرکتی در تاریخ به اندازه حرکت امام حسین(ع) با ارزش و عظمت نیست، خاطرنشان کرد: راز محبوبیت سیدالشهداء(ع) گذشتن از هرآنچه بود که محبوب توده های انسان ها است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با بیان این که راز محبوبیت سیدالشهداء(ع) احیاء ارزش ها است، تصریح کرد: آنچه که مردم باید با آن در مسیر سعادت زندگی کنند همین مسیری که امام حسین(ع) طی کردند.

وی با بیان این که پیاده روی اربعین و این شکوه و عظمتی که خلق شده نمایش بزرگترین مکتب شیعه است، گفت: این حرکت و اجتماع میلیونی در حقیقت محصول مبارزه بی امان مکتب عاشقان امام حسین (ع) است که تا به امروز مقام معظم رهبری فرمودند پیاده روی اربعین محصول مبارزه مدافعان حرم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز دنیا در برابر عظمت حسینی سر تعظیم فرود آورده است، افزود: علیرغم همه نوع توطئه دشمن برای عدم حضور مردم در این اجتماع میلیونی اما امروز می بینیم که چگونه قدرت الهی بر همه تلاش های دشمنان غلبه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این عشق و علاقه حسینی را نمی توان با هیچ زبانی توصیف کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان کوردل امت اسلامی امروز مات و مبهوت این حضور با عظمت و میلیونی هستند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که پیاده روی اربعین حسینی باید با درک حقیقت و معرفت حسینی همراه باشد، بیان داشت: باید تلاش کنیم از معنویت و معرفت حاصل از این مراسم پا عظمت در جهت ساختن خود و درون خود بهره کافی را ببریم.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین