عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی صفحه اینترنتی ویژه اربعین خبر داد.

عقیق:«هادی بهمنی» در گفت‌وگویی اظهار کرد:  مرکز مدیریت راه‌های کشور در راستای اهداف تعیین شده برای اطلاع‌رسانی پویا به هموطنان و در راستای ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی اقدام به راه‌اندازی صفحه ویژه اربعین در وب سایت 141 به نشانی اینترنتی  www.141.ir/arbaeen کرده است.

وی ادامه داد: در این صفحه سعی شده است با توسعه تکنولوژی و سامانه‌های حمل و نقل هوشمند، اطلاعات ارائه شده در این سامانه نیز به‌صورت بروز در اختیار کاربران و هموطنان قرار گیرد.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: تعریف و نمایش کریدورهای پر تقاضا از مراکز استان‌ها و پایانه‌های مرزی و تصاویر دوربین‌های نظارتی برای این کریدورها، نمایش شرایط جوی شهرستان‌های مرزی و اطلاعات ترافیک بر خط برای استان‌های غربی کشور از جمله خدمات ارائه شده در این صفحه است.

بهمنی خاطرنشان کرد: همچنین ارائه اخبار و اطلاعیه برخط و نمایش امکانان بین راهی از جمله پمپ بنزین‌ها، مجتمع‌های خدمات رفاهی و راهدارخانه‌ها، نمایش امداد خودروهای فعال در استان‌های غربی و مسیر پیاده روی اربعین به همراه اطلاعات امکانات بین راهی از جمله دیگر خدمات ارائه شده است.

وی با بیان این‌که هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان و کشور می‌توانند به سامانه گویای 141، وب سایت 141 و اپلیکیشن مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات هموطنان است.


منبع:خبرگزاری دانشجویان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین