عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
عضو هیئت امنا موکب حضرت سید الشهدا خبر داد؛
کریم ملکی گفت: موکب حضرت سیدالشهدا موقعیت سردار همدانی ظرفیت اسکان ۸۰۰ نفر از خواهران و ۱۷۰۰ نفر از برادران و در مجموع ۲۵۰۰ نفر از زائران را دارا می باشد، همچنین توانایی توزیع ۲۵۰۰ پرس صبحانه، ۲۵۰۰ پرس نهار و ۲۵۰۰ پرس شام در این موکب وجود دارد.
عقیق:کریم ملکی عضو هئیت امنا موکب حضرت سیدالشهدا(ع) موقعیت سردار همدانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان به تشریح خدمات این موکب مستقر در کشور عراق و شهر مقدس کربلا پرداخت.

وی گفت: موکب حضرت سید الشهدا (ع) موقعیت سردار همدانی امسال در چهارمین سال متوالی در کربلای معلی افتخار خدمت رسانی به زائران اباعبدالله را دارد.

عضو هئیت امنا موکب حضرت سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: حدود 150 خادم به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمت در حوزه های مختلف از قبیل فرهنگی، خدماتی، بهداشتی و توزیع غذا می باشند.

وی ادامه داد: این موکب ظرفیت اسکان 800 نفر از خواهران و 1700 نفر از برادران و در مجموع 2500 نفر از زائران را دارا می باشد، همچنین توانایی توزیع 2500 پرس صبحانه، 2500 پرس نهار و 2500 پرس شام در این موکب وجود دارد.

 ملکی، فعالیت های این موکب را شبانه روزی عنوان کرد و گفت: پیش بینی موارد فوق برای اجرای هر چه بهتر در جلسات متعدد انجام شده است تا در روند خدمت رسانی مشکلی ایجاد نشود.

وی با اشاره به محل موکب حضرت سید الشهدا (ع) که در کربلای معلی و خیابان روضتین قرار دارد یادآور شد: اکثر موکب های استان زیر نظر ستاد بازسازی عتبات استان هستند اما این موکب زیر نظر سپاه مرکز و ستاد بازسازی عتبات کل کشور قرار دارد.

عضو هئیت امنا موکب حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: مسئول اجرایی این موکب آقای صداقتی می باشد که به همراه آقایان توکل، ملکی، احدیان و بیات به عنوان هیئت امنا در این موکب مشفول خدمت رسانی به زائران عزیز هستند.

وی در پایان یاداور شد: دفتر موکب حضرت سیدالشهدا (ع) موقعیت سردار همدانی در شهر همدان در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) آماده دریافت نذورات و کمک های مردمی مردم دارالمومنین همدان می باشد که مردم عزیز می توانند به این دفتر مراجعه کنند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین