عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
فرمانده مرزبانی ناجا:
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه قرارگاه مشترک اربعین، مکان وحدت و همدلی است،گفت: اگر دشمن از راهپیمایی عظیم اربعین نگران است فقط بخاطر وحدت و همدلی مشترک میان ایران و عراق است.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار قاسم رضایی در نشست مرزی با سرتیپ سمیر رمیم نجیب کلانتر مرز العماره عراق در منطقه صفر مرزی چذابه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به کلانتر مرز العماره و رئیس پایانه مرزی الشیب عراق، اظهار داشت: امیدواریم نتایج این نشست در راستای تسهیل تردد زائران عزیز مثمر ثمر باشد و بتوانیم به کلیه زائران خدمت رسانی مطلوب کنیم.

سردار رضایی با بیان اینکه قرارگاه مشترک اربعین، مکان وحدت و همدلی است،گفت: اگر امروز دشمن از راهپیمائی عظیم اربعین نگران است فقط به خاطر وحدت و همدلی مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و عراق می باشد؛ این وحدت و راهپیمایی عظیم اربعین، بستری برای ظهور امام زمان (عج) است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امروز در مرزهای مشترک آرامش ، وحدت و همدلی موج می زند در خاتمه از تعاملات خوب مرزبانان عراق در منطقه العماره تشکر و قدردانی کرد.

سرتیپ سمیر رمیم نجیب کلانتر مرز العماره در ادامه این نشست ضمن ابراز تشکر از همکاری های خوب مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و نیز فرمانده مرزبانی ناجا، اظهار داشت: مرزبانان عراق برای تردد و امنیت زائران در مسیرها و پایانه های مرزی برنامه های خوبی را پیش بینی کرده تا زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با آسایش خاطر به زیارت مشرف شوند.

کلانتر مرز العماره در خاتمه گفت: تسهیل در تردد زائران از طرف مرزهای جمهوری اسلامی ایران بسیار خوب ساماندهی شده و تلاش مرزبانان عراق، تسهیل تردد زائران در این کشور است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین