عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
نشست «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر»، یکشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۴ در تالار الزهرا (س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
عقیق:نشست «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر» از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر» به همت کانون اندیشه جوان و با همکاری‌ موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود .

در این نشست که روز یکشنبه 29 مهرماه ساعت 14 در تالار الزهرا (س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، دکتر شریف لک زایی و دکتر محمدمهدی مجاهدی به بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی رهبر ایرانی شیعیان لبنان خواهند پرداخت.

محمدمهدی مجاهدی، استاد اندیشه‌ سیاسی مقایسه‌ای و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و تحقیقات و استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی است.

وی در دانشگاه‌های کیمبریج و آمستردام و لیدن و در آکادمی علوم هلند و دانشگاه برلین استاد مهمان و محقق ارشد بوده و صاحب تالیفات فراوان است که به صورت مستقل و یا با همکاری سایر پژوهشگران به رشته تحریر درآمده است.

شریف لکزایی، دکتری علوم سیاسی و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و استادیار گروه فلسفه سیاسی پژوهشکده علوم و فرهنگ اسلامی است. وی همچنین دارای تحصیلات عالی حوزوی (خارج فقه و اصول) نیز می باشد. گرایش مطالعاتی و پژوهشی او اندیشه سیاسی و فلسفه سیاسی است.

لکزایی تا کنون چندین دوره در دانشگاه ها و مراکز علمی تدریس کرده و در برخی از همایش‌ها به ارایه مقاله و سخنرانی پرداخته است. از وی کتابها و مقالات متعددی منتشر شده است.

کانون اندیشه جوان از همه علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آورد.

نشانی و زمان نشست: تالار الزهرا (س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی / یکشنبه 29 مهر، ساعت 14


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین