عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

با حضور اساتید شعر آئینی برگزار شد
در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، محمد علی مجاهدی دبیر این سوگواره شعر آئینی، استاد کلامی زنجانی ،حجت الاسلام محمد مهدی شفیعی، قاسم صرافان، شفق، محمد جواد زمانی، به شعرخوانی پرداختند. حجت الاسلام فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و کربلایی حمید علیمی به مدیحه سرایی پرداخت
عقیق: در شب شهادت امام حسن مجتبی(ع)،‌ سوگواره شعر «حماسه صبر» با حضور اساتید شعر آئینی در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) و با حضور آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد.

به گزارش عقیق در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، محمد علی مجاهدی دبیر این سوگواره شعر آئینی، استاد کلامی زنجانی ، حجت الاسلام محمد مهدی شفیعی، قاسم صرافان، شفق، محمد جواد زمانی، به شعرخوانی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و کربلایی حمید علیمی به مدیحه سرایی پرداخت.

در این مراسم از سید محمد برهانی، صادق لطفی زاده، محمد صادق پور وهاب، زهرا کیانی، وحید یعقوب لو و منصوره مهدوی به عنوان برگزیدگان نخستین سوگواره تصویری و هنری هفتم صفر تجلیل شد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین