عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت:
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان و دست‌اندرکاران حج، گفت: توصیه‌های معظم‌له سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های حج آینده است.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به دیدار اخیر مسؤولان و دست‌اندرکاران حج ۹۷ با مقام معظم رهبری اظهار داشت: حج امسال رضایت عموم مردم، زائران و به ویژه مقام معظم رهبری را در پی داشت و این برای همه ما، مایه مباهات و افتخار است.

وی با تقدیر از کسانی که در پشت صحنه با تلاش و فعالیت شبانه روزی این افتخار را آفریدند، افزود: مقام معظم رهبری تعابیر و عبارات بسیار مهمی داشتند و محورهایی که بیان کردند باید به عنوان دستورالعمل در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های حج آینده مورد توجه قرار گیرد.

 نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه برخی نکات مورد نظر مقام معظم رهبری در خصوص ابعاد اجرایی، بین المللی، سیاسی و فرهنگی کنگره عظیم حج را برشمرد و گفت: گروه‌های کارشناسی هرچه سریعتر تشکیل شوند و برای هر کدام از نکات مورد اهتمام رهبری برنامه مدونی تهیه کنند و راهکار ارائه دهند.

سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بعثه و سازمان حج و زیارت تلاش خواهند کرد به هیچ وجه در کارها تعارض نداشته باشند و با هم افزایی بیشتر مسیر حج و زیارت را به گونه‌ای جلو ببرند که به دستاورهای مورد نظر دست یابند.

وی با بیان اینکه تا دست یافتن به افق بلندی که امام راحل و مقام معظم رهبری در حوزه حج ترسیم کرده‌اند راه زیادی باقیمانده است ، اظهار داشت: باید با برگزاری جلسات مشترک کارشناسی، همه کمک کنیم راهکارهای مناسب برای مسایل حوزه حج و زیارت ارائه شود و کارها به نتیجه برسد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین