عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
در دانشگاه امام صادق (ع)
هم‌اندیشی نخبگان جوان علوم انسانی اسلامی با هدف شناسایی نخبگان جوان، ارتباط دادن آن‌ها با یکدیگر، تشکیل شبکه‌ای از پژوهشگران جوان و تعریف برنامه‌ریزی کاری مشترک و تقسیم کار ملی روز پنج‌شنبه ۱۵ مهر ماه جاری برگزار می‌شود.
عقیق:هم‌اندیشی نخبگان جوان علوم انسانی اسلامی روز پنج شنبه ۱۹ مهر ماه جاری در دانشگاه امام صادق (ع) با هدف شناسایی نخبگان جوان، ارتباط دادن آن‌ها با یکدیگر و مطلع شدن از کارهای یکدیگر برگزار می‌شود.

همچنین تشکیل شبکه‌ای از پژوهشگران جوان و تعریف برنامه‌ریزی کاری مشترک و تقسیم کار ملی از دیگر اهداف برگزاری این هم‌ اندیشی توصیف شده است. در مراسم افتتاحیه که از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح برپا می‌شود، حجت‌الاسلام رضا غلامی رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا، عطاء الله رفیعی‌آتانی و مسعود درخشان با موضوع مفهوم تعادل عمومی در طراحی الگوی پیشرفت سخنرانی می‌کنند.

در این هم‌اندیشی یک روزه پنج «کمیسیون اقتصاد اسلامی» به ریاست حمیدرضا مقصودی، «جامعه شناسی اسلامی» به ریاست امیر سیاهپوش، «مدیریت اسلامی» به ریاست مرتضی جوانعلی آذر، «فلسفه و روش اسلامی» به ریاست مالک شجاعی جشوقانی و «علوم سیاسی اسلامی» به ریاست محمدمهدی اسماعیلی در دو نوبت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شوند.

دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا، مرکز نوآوری و ایده پردازی علوم انسانی اسلامی، دانشگاه امام صادق (ع)، هیأت‌های اندیشه ورزی در قم و مشهد در برگزاری این نشست همکاری دارند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین