عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
معاون بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: اربعین سال گذشته حدود ۷۰۰ مبلغ در عراق برای انجام امور تبلیغی در مواکب در نظر گرفتیم و امسال نیز دوره توجیهی مبلغان را آغاز کردیم.
عقیق:حجت‌الاسلام محمد سالار، معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگویی درباره برنامه‌های آن مجمع در ایام پیاده‌روی اربعین گفت: در ورودی شهر مقدس کربلا تعداد 8 موکب نصب می‌شود. در این مواکب غرفه‌ای از محصولات فرهنگی مثل کتبی با موضوع امام حسین(ع) برای رده سنی بزرگسالان و نوجوانان در نظر گرفتیم. همچنین بنرهایی از سخنان امام حسین(ع)‌ را برای مسیر زائران چاپ کردیم.

وی افزود: همچون سال‌های گذشته در نظر داریم بروشورهایی را در تعداد بالا با 14 عنوان و به زبان عربی بین زائران اربعینی پخش کنیم. عناوین این بروشورها شامل امر به معروف و نهی از منکر، امام حسین(ع) چراغ هدایت و الگوی عزت و کرامت، حضرت زینب کبری(س) الگوی زنان معاصر، مواضع ارزشی مرجعیت دینی، نقش اهل‌بیت(ع) در بیداری مسلمانان، مسئولیت زن در حفظ کیان خانواده، یاری رساندن به مسلمانان در پرتو مکتب اهل‌بیت(ع)، دلایل و انگیزه‌های الحاد، امت اسلامی و چالش‌های معاصر، حجاب بین تجمل‌گرایی و فتنه‌گرایی، جوانان و تقلید از جهان غرب، امام مهدی منتظر و ادعاهای ارتباط با وی، وظایف ما در عصر غیبت،‌ شناخت امام و ابعاد تربیتی آن است.

وی برگزاری دوره توجیهی مبلغین را از دیگر برنامه‌های مجمع در ایام منتهای به زیارت اربعین معرفی کرد و گفت: اربعین سال گذشته چیزی حدود 700 مبلغ در عراق برای انجام امور تبلیغی در مواکب در نظر گرفتیم و امسال نیز دوره توجیهی مبلغان را آغاز کردیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین