عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵
همراه با انتشار کتاب سربلند(روایت زندگی شهید مدافع حرم ؛ محسن حججی )، انتشارات شهید کاظمی مسابقه بزرگ «شهید حججی» را با محوریت این کتاب برگزار می کند.

عقیق:همراه با انتشار کتاب «سربلند» (روایت زندگی شهید مدافع حرم ؛ محسن حججی)، انتشارات شهید کاظمی مسابقه بزرگ «شهید حججی» را با محوریت این کتاب برگزار می کند.
بر این اساس شرکت کنندگان می‌توانند با تهیه کتاب از فروشگاه‌های سراسر کشور و یا ارسال نام کتاب به شماره پیامک 3000141441 و همچنین مراجعه به سایت http://yon.ir/sarbolaand و خرید اینترنتی کتاب در مسابقه شرکت کنند.

علاقمندان پس از خرید کتاب می‌بایست به دو سوال مطرح شده در مسابقه پاسخ دهند و با ارائه یادداشت و دلنوشته و ارسال صفحه مورد علاقه خود از کتاب به مسابقه و یا گرفتن و ارسال عکسی خلاقانه و ساخت کلیپ و تیزر و فایل صوتی معرفی از کتاب در مسابقه شرکت کنند.

نحوه ارسال آثار به این‌گونه است که شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ ها و کد سریال کتاب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ ارسال کرده و یا آثار خود را در پیام رسان ها به شماره ی ۰۹۱۹۸۷۶۹۸۰۵ ارسال کنندو با هشتک #نشر_شهید_کاظمی و #کتاب_سربلند در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارند.

مهلت ارسال آثار ۲۰شهریور الی ۱۰دی ماه ۱۳۹۷ است و زمان قرعه کشی ۱۹دی ماه همزمان با سالگرد شهادت شهید کاظمی است.

همچنین به قید قرعه ۵ نفر از برگزیدگان این پویش به سفر زیارتی سوریه و زیارت حرم مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه(سلام الله علیها)اعزام خواهند شد .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین