عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
عضو خبرگان رهبری:
نماینده مجلس خبرگان با اشاره به ضرورت پایبندی مسئولان به اهداف و شعارهای انقلاب گفت: متأسفانه برخی از مسئولان از ساده زیستی فاصله گرفته اند که روحیه اشرافی گری مسئولان، مردم را از آینده نظام مایوس می کند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم، ساده زیستی را شعار اصلی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: هویت و حقیقت انقلاب اسلامی همین ساده زیستی و پرهیز از اشرافیت است و این موضوع از شاخصه های حیاتی انقلاب به حساب می آید.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کشور باید متعلق به مستضعفان باشد، ادامه داد: شاخصه انقلاب این بود که محرومان و مستضعفان با تبعیت از امام خمینی(ره) نظام طاغوتی را سرنگون کرده و انقلاب اسلامی را جایگزین آن کردند.

وی با بیان اینکه مسئولان به اهداف و شعارهای انقلاب پایبند باشند، تصریح کرد: اگر آن حرکت و جهتی که در اوایل انقلاب محقق شده از بین برود، شکی نیست که هویت و ماهیت انقلاب اسلامی تغییر خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی تغییر آرمان های انقلاب را موجب ناامیدی و یأس اقشار محروم و مستضعف جامعه دانست و عنوان کرد: اگر مسئولان نظام اسلامی روحیه اشرافی گری داشته باشند، مردم مأیوس و دل زده خواهند شد و امید خود را نسبت به آینده نظام از دست خواهند داد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مسئولان نظام گرایش به اشرافیت داشته باشند و میان آن ها و مردم شکاف طبقاتی ایجاد شود، مردم نیز در هنگام سختی ها، مشکلات و خطراتی که نظام را تهدید می کند، از آن ها پشتیبانی نخواهند کرد.

وی افزود: اگر مسئولان ما ساده زیستی را پیشه خود قرار دهند و حرکتشان حرکتی در راستای هویت و ماهیت انقلاب اسلامی باشد، تردیدی نیست که خداوند آن ها را کمک خواهد کرد و همچنین مورد حمایت همه جانبه ملت قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با بیان این که متأسفانه برخی از مسئولان از ساده زیستی فاصله گرفته اند، تاکید کرد: علما و متولیان جامعه باید اینگونه افراد را امر به معروف و نهی از منکر کرده و بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب از رفتار آن ها انتقاد دلسوزانه داشته باشند؛ البته انتقاد به گونه ای نباشد که بهانه دست دشمن دهد و از سویی هم به گونه ای نباشد که افراد منحرف خیال کنند کسی از رفتار بدشان اطلاع ندارد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اگر از رفتار مسؤولان انتقاد دلسوزانه و سازنده شود، بدون شک در مسیر اصلاح قرار خواهند گرفت، گفت: اگر این مهم محقق شود، طبیعی است که آن دسته از مردمی که مقداری از وضعیت موجود ناراضی و ناامید هستند، نسبت به آینده نظام امیدوار خواهند شد.



منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین