عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۲۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
امام جمعه موقت تهران:
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: دشمن به دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و بیگانه ساختن جوانان ما با انقلاب اسلامی است، لذا باید وصیت نامه و سبک زندگی شهدا برای نسل جوان تبیین شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در جلسه هماهنگی برنامه های کنگره شهدا در استان قزوین، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد در راه خدا، مبارزه با استکبار که در دوران ستمشاهی برای ملت ما به کلماتی بیگانه تبدیل شده بودند به برکت رهبری‌های امام راحل به تاریخ این کشور بازگشتند.

وی با تاکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته در تمام عرصه‌ها با حفظ وحدت و تبعیت از رهبری و حضور مردم در تمام صحنه‌های مختلف به صورت موفق عمل کند، افزود: دشمنان ما امروز تاب دیدن عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی را ندارند و با عقیده، آبرو و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شهدا از همه هستی خود گذشتند تا ما سربلند باشیم. امروز پرچم اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی با برکت خون پاک شهدا به اهتزاز در آمده و نظام اسلامی قدرتمندترین کشور منطقه تلقی می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمن به دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و بیگانه ساختن جوانان ما با انقلاب اسلامی است که باید وصیت نامه و سبک زندگی شهدا برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد به هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها ومجاهدت های رزمندگان دلاور ایران اسلامی است که با توکل و توسل به ائمه معصومین(علیهم السلام) در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند و امنیت، عزت، اقتدار و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در استان قزوین، اظهار کرد: باید در برنامه‌ها ی کنگره شهدا تلاش شود تا ریشه‌های انقلاب اسلامی و نقش حضرت امام(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس  را به صورت عمقی و ریشه‌ای به نسل آینده با ظرافت بیشتری معرفی کنیم.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین